Wednesday, March 13, 2013

cerita dia,hati,aku

hello-mello my dear fellow rakyat of planet apes.....eehh??!
well hello once again dear readers and non readers..its been a while since the last..sibuk katanye..cliche sanggaaat alasan kau jemaah! heh~
so here i am today talking + rambling + typing watever come through my mind...well actually nak rambling pasal hati & perasaan kuh inih yg entah laa x tahu sakit hapenyee.. i once read satu novel ni the hero stated that women are soo good in showing their affection...adakah benar wahai pembaca??? aku curious sangat niih..sbb laa kan kan kan...i truly confess that i maybe terjatuh hati/tertangkap cintan/tersyok sendiri dengan seorang rakan yg nak kata hensem x jugak...maybe bcoz he's tall & white in colour...ceeeehhh giteew kan nak yg ala2 mamat oversea jeeww...well frankly speaking its been almost a year kitorg mcm teman tapi mesra started with our kengkawan yg tetibe entah apa mimpi tiba2 gosip2 kan kitorang..hahahaa..tetibe rasa mcm cliche sangat jalan cerita aku ni...corny cuuooolllss! ngeh2..aaaahh pedulik nak cerita jugak...
so back to the story..dan aku terbaca satu artikel/cerpen sort of...he said that ada sorg perempuan ni minat dia and the girl boleh je berborak dgn budak lelaki lain mcm biasa tapi x berani tegur dia..and the man stated that "nampak sangat dia minat aku!" sentap weeeehhhh...mana x sentap kalau aku pun dua kali cekodok je dgn cerita tu....honestly, i can really react well dgn kwn2 lelaki lain but with him im a lil bit i mean a load shy-shy...kalau boleh x nak bertentang mata langsung ni...i will try my best to avoid him..eventhough kalau jumpe dkt fakulti tu kalau boleh nak tegur tapi at last buat2 x nampak jugak..kehkehkehkeh...nampak x?? mcm nmpk sgt aku minat dekat dia kan kan?? 
kalau betullah apa yg mamat novel tu kata laa kan..agak2 dia perasan tak?? kalau betullah dia tahu & nampak agak2 apa reaksi dia?? aaaaaahhhhh curious nyyeeee!! mencihmencih...x suka perasan mcm ni...untuk menjadikan jalan cerita ni berperisa..sbnrnye dia dah ada girlpren...and jujur lagi sekali he's such a sweet talker...mcm bibir salut gula...puiiiiiii~ goli pulak den bila pikior bibir bersalut gulaa...kehkehkehkeh...sem lepas dia ada girlpren lain...girlpren dia dari masa sekolah then sem ni if im not mistaken dia dh clash..and theennnn...suddenly satu hari tu aku terserempak dia dgn one of my friend..kawan satu course laa kira..x laa rapat mana tp pernah berjiran dekat kolej...and i was like..likee...ooohhheeemmmgeeee!! how could u! and i almost hate my coursemate tu..tp bila pikir rasional who am i to him that i want to hate them so much kan kan?? tapi aku x boleh nak rasional sbb dia dah buat aku x rasional lagi dah bila bercakap pasal dia!! warrgghhhh mencimenciihh~
well that's all my story i think..kang cite lebih2 kang x sepasal pecah rahsia sapa mamat ni...haaahhh tetibe korg yg baca ni kenal dia..x ke haru dunia aku! kalau betullah terjadi mau aku paksa ayah aku hantar aku pegi planet apes betul2..kehkehkeh..mampu sangat kan jemah?!  well see u soon readers!! 
muchos love;
~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...