Friday, November 9, 2012

zaman kegelapan

aku terjaga pagi tadi lepas mimpi pasal result final exam aku utk sem 3 yg lepas...aku terus bangun carik mak aaku pastu tlg beliau sidai kain..lepas tu aku terus hadap komputer tanpa gosok gigi dan sbgnya *ayt-mcm-x-biasa-jaa-buat-mcm-tu;p* hari ini tarikhnya 9 november 2012..keputusan mmg betul2 keluar..sbb tu aku termimpi-mimpi... =..=" dan ya apa yg aku rasa selama ni berlaku..no more dean list for this semester....*sigh* nama saya dh x ada dlm senarai dekan..hummpphh betul laa tu...waaaaaaaarrgghhhhhhh~~ TT-TT betul2 rasa nak terjun bangunan..mak ada masa aku tgk result and she's a bit i mean totally kecewa aku rasa..sbb from the face & reaksi beliau masa aku bgtau td...lagi rasa nak terjun bangunan...aku betul2 rasa down skrg ni..x tahu nak ngadu dgn siapa lagi..bygknlah impian anugerah naib cancelor aku musnah mcm tu jee! mcm tu je..gedebushh-peeeekkk....berantakan semuanya...*sigh*
bila aku bgtau dgn mak,ayah & akak aku td diorg sume kata;
"x pe laa..ok laa tu.."
bila aku menangis ckp;
"nak dekan jugak..nak dekan jugak..*hentak2 kaki*-inihiperbolasemata-"
dorg kata;
"nak buat mcm mana..sibuk sgt dgn bende lain..."
and thats it!!!sedas tembakan menusuk kalbu...lagi nak menangis... T-T
frankly speaking..aku rasa spnjg sem lepas adlh my zaman kegemilangan aku but yet deep inside sem ini adlh my own renaissance world....bygknlah eh..dua sem calculus dpt A tibe2 dpt D x ke rasa mcm apekebengapnye aku ni smpai calculus dapt D...bila fikir2 balik i deserve it sbb spnjg sem lepas aku rasa mcm x de makna je aku pegi kelas sbb dlm kelas aku asyik tertidur je...huhuhuhu..aku berani kata sem lepas  is my zaman kegelapan bcause sem lepas merupakan sem yg paling byk jumlah aku menangis disebabkan study+work *menangis sbb homesick x kira eh;p*.....aku tetiba terfikir aku sepatutnya x payah pegi interview jpk hari tu...maka aku x akan dpt position naib presiden tu & aku akan lebih concentrate pd akademik aku...daannngggg~ aku sepatutnya dgr ckp mak aku bila dia suruh let go semua kerja jpk but i insist! i insist sebab seronok..i am having too much fun eh?? tapi apa aku boleh buat....menangis berdarah mcm mana pun result ttp sama...
sebelum result keluar aku dpt rasa yg aku mmg x dekan sem ni tp aku masih mengharap yg aku dekan...aku kata mcm tu sbb *WARNING!this is not saja-nk-tunjuk-alim entry eh* aku dpt rasa hubungan aku dgn ALLAH tu sndri dh makin jauh..i dont do solat sunat & baca ma'thurat as often as dulu..aku dh kurg berdoa..mmg pd zahirnya aku kata aku sudah mula berubah ke arah kebaikan sem ni tp pada batinnya aku rasa aku semakin jauh dgn DIA..Ya Allah terus bimbing aku ke jalanMu & beri aku keuatan utk menghadapi dunia ini~ T-T
~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...