Monday, November 14, 2011

wajah kesayangan hamba :)

assalamualaikum...


hari ni dah isnin dah..tggl lagi bberapa hari before nak start sem 2...haila..haila..terpaksa jadi perak man balik...few days to go tapi haareem satu bende pon aku x bungkus lagi...nmpk sgt malas + mami-saya-x-nak-balik-lagi!....


semenjak dua menjak ni sejak dh beli my baby keje aku asyik nak tekan butang shutter je..yg jadi mangsa kucing aku laa...ye laa bila dah terperap dlm rumah nak potrait sape lagi kalau x bukan kucing kau yg pemalas tahap x hengat tu...hehehe...he's my subject now..brape puluh keping ntah gmbr dia aku captured smpai si lat pon dh naik bosan dh tgk aku...hehehe...eleehh x dan laa kau nak bosan dgn aku lat..nnt rindu-rinduan bila aku dh balik perak..x dak sape nak ambik gmbr kau lagi...hehehe..*mcm kucing aku kesah*



lat's portrait :)




derama picisan~~ ;p






oouuhh..hari tu aku ade keluar date dgn sayangs ku sekalian...aahh betul2 reminds me of school days laa...bila lama x jumpe..bila dah tggl jauh2 baru kita tau sape kawan sape lawan...and im totally grateful ada sayangs ku yg disayangi selalu!!! gonna miss u girls..hopefully one day kita dapat gather lagi skali... :))


wajah yg bakal dirindui~~ :')




~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...