Tuesday, November 15, 2011

hadiah dari nuffnang! :)

assalamualaikum...


aku berasa seronok sekali...tadi baru lepas checking2 emel...then bacelah emel dari nuffnang...happy birthday katanya...dia kata jugak silalah datang ke pejabat saya utk ambik tiket wayang anda hadiah dari kami di nuffnang....woohh...menjerit mak nok...mane x nye dpt tiket wayang free sape yg x suka???boleh laa lepas ni aku bantai tengok sume cerita yg aku suka...haohaohaohao ;D *gelak besar*


dalam aku suka-suka tu tiba2 aku teringat sesuatu...weehh...sape nak bwk aku pegi nuffnang tu??bila masa aku nak pegi ni??? hari ahad dh nak balik ni...nuffnang bagi masa smpai 19 december je...cemana ni??cemana??? *peluh jantan keluar* nasib kepala otak aku berfungsi dengan bangganya malam2 cenggini...ini pasti sbb slalu main sudoku ni...hehehe*masuk locker kunci sendiri* aku pon teringat laa dulu penah pegi nuffnang dgn abg aku...aku teringat yg dekat area2 situ ade monorail station...tapi aku x dapat nak ingat nama station tu..urgghhh...ingat laa cepat..ingatlah cepat..kenapa aku asyik ingat station imbi dgn chow kit je ni???itu jauh menyempang....urghhh...ingat cepat..ingat cepat..*peluh jantan keluar menitik-nitik* dan sekali lagi otak aku berfungsi dengan bangganya...ahah~~ google maps kan ade..ape susahnya...maka aku pon google map laa alamat office nuffnang tu..then barulah aku tahu..rupanya turun dekat station medan tuanku..tapi bila tgk balik...bila zoom dalam2 rupanya jauh jugak dari office nuffnang tu...kira mcm kene naik teksi jugak laa kot..uhmm...blasah laa...asal aku dpt tiket aku..hehehehe...tapi tadi aku konfius jugak nak turun dekat mana..either dang wangi dengan medan tuanku..hehe ;) so hopefully plan aku menjadi dengan jayanya...demi tiket wayang!! hidup nuffnang!!! ;)) *tiba2 terdengar lagu A-PINK..semangat!*


i can see my home..hehe ;p *tekan gmbr bagi jelas*




result~ :)






~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...