Thursday, November 10, 2011

hari ni khamis mlm jumaat :)

assalamualaikum...


lama sgt dh aku x update blog ni...byk yg nak aku share selama pemergian(pon boleh) aku...tapi x tahu mana nak start...hehe..but first of all aku nak ckp yg im still safe n sound here...and a week to go before balik ke perak semula...and this semester holiday aku x kan lupa sbb byk incredible things happened!!salah satunya adlah my cousin is married dan saya ada abang long!!yeaaayy~~ haha :DD *sounds too xcited eh? ;)


tu laa kakak & abang long saya ;)



lagi satu yg berlaku adalah.........last two weeks aku jadi cikgu ganti dkt skolah mak cik aku...tehehehee...just imagine..being a teacher x pernah lgsg terlintas dlm kepala aku..and teacher isnt my career choice...tp ntah kenapa hari tu aku boleh pulak setuju nak jadi cikgu ganti dkt skolah mak cik aku tu...tehehee...mmg tunggang terbalik laa aku rasa...pulak tu kene jaga budak2 sekolah rendah tahun 1,2 n 3...mula2 mmg cuak thp x hengat tp at the end aku sedih pulak nak tgglkn dorg wlaupun diorg btol2 buat aku huru-hara..hehehe ;')


uhmmm bnyk lagi sbnrnye nak cerita tapi tu je laa kot..tulis bnyk2 nnt aku merapu-rapu mcm penyapu...tehehee...ape2 pon saya rindu blog saya...*peluk blog ketat2* ;p



hey guys just wanna say im still kicking here! :)


~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...