Tuesday, November 15, 2011

mengarut ke laut : aku bosan =.=

assalamualaikum...


tadi mcm x de idea nak tulis ape...but then terus ada idea lepas duk ngarut2 dgn si mata dua ni...haisshhh penat laa aku layan kau ni... ;p


isunya tadi sblm kitorg merepek-repek ke laut adalah pasal hal koko utk next sem...aku dulu ambik red crescent...same laa dgn budak mata dua ni...kalau ikut undang2 nya bila dah ambik red crescent time sem 1 makanya kene habiskan smpai sem 3 x boleh tuka2 lain dah...so utk sem ni aku ingat nak satu kelas laa dgn si mata dua..tapi kitorg konfius dgn course registration...bnyk sgt kod smpai konfius mana satu nak tekan...lepas tu bila dh konfem kelas yg dibukak hanya 3 and bila kitorg nak isi penuh pulak...ni nak suruh aku ambik koko ke x ni???kang aku tukar ambik gamelan kang...haishhh...


skrg ni di dunia maju ni sume bnde setel via internet je..kadang bila fikir mmg bagus buat mcm tu tapi bila fikir lagi skali baik laa kau bagi aku isi borang manual je...lot more easier i think...heh~ aku ni nama je budak fakulti sains komputer dan matematik tapi aku noob pasal komputer ni sbb aku bukan budak sains komputer..myehehehee...*mengarut mcm nak minx pelempang sekati*


besok dh rabu lepas tu khamis lepas tu tiba-tiba dah ahad dah...sibuk aku hari2 buat countdown...planner cuti semester aku habis dah ke laut..satu pon ntah ade yg mission accomplished ke tidak...sepanjang sebulan setengah aku cuti ni satu bnde hareeemm x ikot mcm planning aku...sume bnde out of control..sume bnde aku buat ikot sedap kaki je nak melangkah...betul laa pepatah kata kita hanya merancang ALLAH jua yg menentukannya...tapi mcm mana things go upside down pon aku ttp suka...buat aku punya cuti semester lain dari yg lain...because we learn from experience..betul x???hehe..


uhmmm..bosannye laa hai aku punye entri kali ni...mmg ke laut laa aku hari ni...fius mana yg putus aku pon x tahu...bila nak menulis otak ni mcm karat semacam je...haiyaiyai..ape2 pon thanks laa sbb sudi baca...ouh sblm lupa few days back cousin aku masukkan dlm fb copy gmbr photoshoot dkt ambang botanic for her wedding hari tu...kualiti gmbr mcm pelik je aku tgk..tp x kesah laa..at the end aku edit jugak..tehehe.. :) uhmm im goin to miss the moment~~ :')




yg ni gmbr dari kamera aku...x kan pngntn je yg nak photoshoot...kitorg pon nak jugak...hehehe..layaannnn~~~ untung ada cousin yg masing2 same je kepala masuk air... :DD






~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...