Sunday, April 24, 2011

wohohoho ~~ :p

assalamualaikum...


hehehe..happy dah laa sekarang sbb MR W punye hal dh setel..hari tu bawak repair dekat yamaha JJ balakong..padahal sbnrnye boleh je hanta dekat yamaha kajang..pasal aku punye malas nak bwk gitar smbil tunggang motor plus hari tu akak aku nak pergi JJ tu yg hanta dekat skali tu..ngehehehee ;D so skrg x de laa nak pening2 pikir pasal MR W lagi! hoyeah! :)


ehmm..smalam balik dari kenduri kawen kakak aku punye kawan punye kakak dekat dewan GMI..ouh..lauk di sgt sedap wooh! rasa mcm nak buat muke tebal 1458 inchi tmbh nasik lagi...tp pasal smalm mekap aku nipis je x jadi laa nk tmbh..kehkehkehkeh ;DD pengantin cntik! tp x ambik gmbr pon sbb mekap aku kan nipis so aku jadi sgt PEMALU okiiey?! hahaha :D *saje bagi ayat minx pelempang* lame jugak laa lepak dkt situ..ye laa akak aku tu bila jumpe kawan dia mmg x hengat laa..layan kan je~~ ;p




uhmm..hari tu something came up dan buatkan aku terpaksa membuat keputusan yg pada aku its about life & death..hohoho..but thank u ALLAH sbb gave me such a great brother..who always there for me..aku tahu dari awal bende ni aku kene rujuk abg aku sbb itu yg terbaik..he knows bout it better..dia makan byk garam dari aku...so malam tu aku memula kecut perut jugak laa nak ckp..wohoho..tapi later bila aku dh terang and abg aku bg reaksi yg sgt tenang so perut aku pon dh x kecut balik..kehkehkehkeh ;p lama jugak laa aku bincang2 dgn abg aku...boleh kira kene brainwash skali jugak laa...hahaa...mane x kene brainwash..seminggu penuh lgsg x hadap graf..langsung x open position..langsung x study..myehehee...sori abg..sori..bukan x nak..malas sikit je..hohoho XD tp overall perbincangan mlm tu byk bukak mata aku pasal capability diri aku as my brother given me this quote;


" i know myself better, u know yourself better.. "



thank you abang for the advices and the brainwashing session...ngahaahhaa :DD


natijahnye..tiada org lain yg mampu utk jadi kawan terbaik kita selain adik beradik kita sendiri...tapi realiti nya x semua org mempunyai adik beradik yg boleh dijadikan teman terbaik sekaligus..*faham x?* so for me..as long as u have someone who know yourself better..yg always there for u..yg sentiasa menerima your bad & good..dia sentiasa boleh menjadi teman terbaik kita..x kisah siapa dia..dia layak utk jadi teman terbaik kita...tapi *lagi* ALLAH jua lah teman terhebat kita...sentiasa berserah kepadaNYA kerana DIA yg TERHEBAT!! :)) *mula dah ayat tunggangterbalik aku ni*


uhmm..tu je laa kot utk hari ni..nanti cerita lagi okey! see u soon readers! xoxo :)



my first edited pic using photoscape..hahaha saje je nak jakun sikit! ;p





~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...