Wednesday, April 20, 2011

terima kasih kawan :)

assalamualaikum...


uuhhmm..pagi tadi smgt aku bgn awal..hehe..tu pon sbb kwn aku pakat call aku sbb nak ajak keluar! mmg sah2 x dpt join laa.nnt adik aku sape nak hanta pegi skola?? hohoho.. lpas dh ckp2 tu..oh lupe lepas dh nyanyi lagu beday dekat kak nab aku ingat nak smbg tdo tp rasa x selesa...baik bgn mandi kan?? heh~ lpas tu aku terpacak je depan lappy ni smpai pkol 1230..tu pon sbb adik aku pggl suruh hanta dia pegi skola..ngahahaha...feeling gila aku blogwalking hari ni! XD pasal feeling gila ni laa aku kene marah dgn mak aku sbb air rebusan mak aku atas dapur kering kontang sbb aku lupa nak ttp api!! mmg giler dahsyat laa mak aku punye marah hari ni..sentap jugak laa aku dibuatnye...


ada satu hari tu something came out yg buat aku giler feeling sedih or in other word aku sentap nyah!! *hari ni nak guna perkataan sentap byk sbb aku rasa mcm cool..gaahaha XD* pernah x once in your life korg rasa mcm " i have LOST my bestfriend! " pernah x??pernah x?? kalau pernah meh high 5 dgn aku! hoyeah! itu laa yg aku rasa..




aku x taw laa it is either me or dia..tp dia mcm x suka je aku tego dia..is it kawan?? sori laa kalau aku ni annoying ke hape2-yg-sewaktu-dengannya..cuma hari tu aku rasa happy sgt..lpas tu aku xcited laa sbb jumpe kau...ke kau tekejut tgk aku yg muka mcm minah-senget-lari-dari-hospital-sakit-jiwa?! tapi x pe laa maybe its my fault sbb dh lame x contact kau..sbb dulu pernah marah dkt kau...sori okeyh kawan? :)




so para pembaca sekalian...kawan is so precious! always appreciate them..even kalau korg x de BFF pon please do appreciate people around u..okieey??? :)) itu je nak cakap..ouh lupa.terima kasih sbb jadi kawan saya ye kawan-kawan!! sayang kamu semua! :)) xoxo





~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...