Saturday, April 9, 2011

kawan baik :)

assalamualaikum..

hehehe..aku baru renovate blog ni hah..bese2 je..x bnyk pon yg tuka..header masih sama..writer blog ni pon masih cantik mcm dulu..kehkehkeh ;p

kalau korg prasan dkt sidebar aku tu aku ada letak bloglist yg aku letak caption; KAWAN BAIK..ok aku nak terangkan lah dekat sini..x semua bloglist dekat situ bestfren aku..hehee..ade bbrapa org yg mmg kawan aku aka schoolmate aku..and ada satu tu blog kakak aku..yg lain2 tu dorg kenal aku ke x aku pon x tahu..kehkehkeh ;p tapi aku senaraikan sbg kawan baik salah satu sbbnye mereka kdg2 komen entri aku..terutama owner blog apa kata hati dgn teh o ais limau and kamal effendi..bukan tu je sbbnye..sbb yg lain adlh sbb aku pon baca blog dorg and i like it! haha :D ok blog ariff pon aku letak dlm senarai kawan baik sbb aku suke information yg dia bagi dekat blog dia especially yg pasal blogging ni..so kira dia one of my teacher laa dlm dunia blogging ni..hehe..blog adifstory pulak..aku boleh kata kenal laa dgn owner blog ni..slalu jugak komen2 dkt fb tu..*padahal x de laa slalu sgt xD* kak fida bagi aku salah sorg blogger yg giler superb coolio sbb dia kawan dengan sume pembaca dia..sbb tu dia dalam senarai kawan baik..tehehe ;)) siapa lagi?? hmmm..blog budu dan belacan pon aku senarai kawanbaik *padahal baru je follow tadi ;p* sbb aku suka cara penulisan sue anna joe tu sendiri..pada aku penulisan dia buat kita sbg pembaca dkt dgn diri dia.. *sekarang aku dh mcm 'profesional' giler! ;p* and intipati dlm blog pon sgt best!! ok last but not least blog cero (null&alternate)..dia masuk senarai kawan baik sbb aku suka blog dia yg coolio tu...dan aku rasa aku one of his pembaca tegar!! hikhikhikhik ;p ouh aku tertinggal blog kata kila..owner blog ni pon coolio jugak..blog dia pon sama coolio dgn dia..hahaha :D *sori x letak link..kalau nak tengok blog klik dekat sidebar..easy for u & for me!*


ok aku rasa sape yg bace mesti ckp;

" oh my god she sooo berat sebelah!!! "

pada aku ini bukan istilah berat x berat..ini istilah utk lain org lain citarasa..lain org lain pendapat..jumpa x kaitannya?? ok x jumpe..aku terangkan..pada aku sume org tahu apa kegemaran diri masing2..so do i..aku ni manusia biasa so it is natural laa aku nak main feveret2 ni...myehehehe ;))


ok..tu je yg aku nak cakap..sbb aku takut nnt ad org yg baca ni ckp aku ni perasan kawan baik dengan blogger terkenal ariff shah pulak..nnt ade yg kata aku ni x tahu malu bajet kawan baik pada blogger yg x kenal aku..hikhikhikhik..blog2 yg tersenarai ni pon kebanyakan aku dh follow sejak mula2 aku berkecimpung dlm dunia blog ni..so aku terang lagi sekali dekat sini caption KAWANBAIK itu bermaksud BLOG YG SGT COOLIO & KEGEMARAN/KESUKAAN AKU!!and one more thing..blog yg x tersenarai dlm kawan baik pon blog yg aku slalu dtg jugak..korg hupdate best2 aku datang laa... *eceh sekarang aku dh bunyik mcm blogger yg rmai peminat je ;p*



see u soon readers!!JANGAN LUPA SOLAT ISYAK! :) xoxo



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...