Sunday, April 10, 2011

any-idea-for-tajuk?? ;)

assalamualaikum..


ehem..ehem..tadi pagi mak kejut aku awal..*padahal baru ingat nak bngun lmbt sbb smalam tdo pkol 3 sbb tgk cerita best tu! ngaa xD* mak tanye nak ikot x pegi rumah wak..aku cakap eh salah aku angguk je..ngehehehe ;p


dlm pkol 10 mcm tu bertolak dlm pkol 11 mcm tu smpai rumah wak aku..dekat klang ni rumah dia..dpn jusco bukit tinggi tu..uish JJBT tu ntah bila ntah aku nak jejak masuk..asyik lalu depan je..ishhh..geram lah aku! XD pergi sana sbb nak ambik dulang hantaran yg along guna utk hantaran tunang dia hari tu..skali gus nak copy gmbr tunang kak long dan sekaligus pulang baju-plus-novel yg pinjam dkt dorg hari tu..ngehehehe ;)

smpai2 tadi mula mcm x de org je..tp kereta sume ade..tekan loceng..oohh ada rumah..ingat x de..kehkehkehkeh ;p masuk rumah wak aku terus main kucing..ngahahahaha...oiiihh cpt giler kucing ni besar..hari tu last aku tgk dia masa kak long tunang tu dia kecik je..apsal skrg dia dah besar??laju giler dia besar! tapi dia comel..aku suka..rasa nak picit-picit-smpai-lunyai.. ;)


mak aku bila jumpa kakak dia suka sgt..bercerita x hengat..ngahahaha :D aku dgn along pon join skali..nakk tergelak aku bila dengar along cerita masalh pelamin dia tu..hikhikhikhik..aaahh mcm tu laa org nak kawin.. ;p x sabar laa tggu along kawen..aku dh siap pikir dh nak tempah baju mcm mane..eceeh..lebih tahap melampau aku ni..muahahahaha :DD


ok laa tu je nak cerita..uuh..btw..hope korg boleh doakan utk mak aku sihat2 selalu..sbb mak nak pegi check up besok..last meeting dgn dktr, dktr kata kalau keadaan mak makin teruk dia nak admit mak aku masuk ward...duuuhh..moga2 x ada apa2 laah.. huhuhu :')



p/s:njoy laa video yg kiut miut ni..tadi along tag aku dkt fb video ni sbb masa aku dtg dia baru bgn tdo..hahahaha :DD




see u soon readers! xoxo :)



~m~

2 comments:

k.izz said...

hamboi...mau picit2 ya kucing k.izz....ishk3~~~
nak p JJBT tu ker????meh2 dtg tido cni lg...k.izz bawa, belanja sendirian berhad yer...hehheee~~~~
adehhh~~~ye semua br bgn tido...teruknya la haii.....malu2~~
ooo..bj tempah ker???ingat mak yg jahit kan????mau ikut lah tempah mana....hehehhe~~~~k.izz pun tgh pk gak neh mau design mcm mana neh....huhuuu~~~~

miera myrofa said...

hahahahaha :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...