Saturday, April 9, 2011

tidak-ada-tajuk-yang-sesuai XD

assalamualaikum...


baru tggl blog sehari dah berkajang-kajang blogger lain update..fuuuhh..penat wooh bace..tp syok..ngehehehee ;)) tapi update feveret aku utk hari ni lady uyun punye entry..sumpah aku kata sgt superb!! 2 thumbs up dkt si cantik manis kak uyun.. :) lagi yg best..kamal effendi hupdate..hambik kau..tekejut beruk aku tgk blog dia update..gagaga :D *p/s: mr kamal..x payah laa emosi okeyh!! nnt u balik mlysia i blnje teh tarik subaidah yg syok tu..ngahahaha xD*



semalam best!! tahu x sbb ape? sbb dpt tengok source code!!!! i heart u jake gyle-aku-pon-x-tahu-nak-eja..... :)) jalan cerita source code overall OK..kira boleh bagi 4 out of 5 stars laa..so pada sape2 yg nak tgk aku sarankan laa pergi tengok..kira mcm worth it lah kauorg byr duit tiket tu..ngeee ;) smalam tgk movie dkt alamanda...series ckp dh berkurun x tgk movie dkt situ..hekhekhekhek..smlam ingat nak ambik tiket konsert melda ahmad dekat watson..tp abg x bagi..hukhukhuk..ada yuna kot..ada hujan kot...boleh laaaa!!!!!! hukhukhukhuk T-T



mcm nak lempang laju2 je tgk gmbr ni..ngaaa~~ XD



lagi apa eh?? hah..smalam teman abg main futsal..ok..boriiiinnnggg giler!!! bawak novel konon nak baca laa..tahu ape?? novel tu pon 5kali8 je bosannnye...ciisss..nak dgr lagu henfon gua yg gua tatang bagai minyak yg penuh buat hal pulak...kang aku tukar HTC desire btl2 kang..tahu pulak kau nak nangis..buat perangai elok2 sikit boleh kan?? *gaya mcm cukop duit je nak tuka HTC ;)*


sumpah bnde ni SEMAT habis!! ada x jutawan yg nak blnje aku bnde comel ni?? XD




satu-satunya cara hilangkan bosan melampau! :)


aaahh..intake IPTA bulan 6...check kputusan tawaran awal bulan 5..lagi brape mggu je kot..cuak aku..harap2 UMT nak dekat aku..ngehehehe ;p ingat dulu intake bulan 7..punye bajet aku nak cuti lame2..dpt tahu bulan 6 intake terus aku kecoh nak kumpul duit nak shoping kalau dpt masuk u..ngeeee ;p abg aku dh bnyk kali pesan baca e-book..master kan teknikal analisis..nnt dah masuk u senang..trade & tggl & profit...ngehehehehe..soram aku dgr.. mana x nye..mggu ni je dh brape bnyk aku loss...untung ciput loss kemain lagi..abg aku tolong baru profit..satu malam je pulak tu dh dpt cover loss..isshhh..ni yg buat aku takut ni..mcm mane nnt kalau dpt masuk u..abg x de dekat dgn aku nak tolong trade...hukhukhukhuk ;'(


sekarang nak cerita pasal novel pulak...novel yg best giler aku dh hbs bace..novel yg sedang2 bestnye pon dh hbs bace..novel yg sumpah-x-best-langsung pon dh habis baca..sekarang x tahu nak buat ape dah..ngeheehehe...lately baca novel bnyk yg dh kurang sengat..aku kata yg benaran ni..novel zaman dulu lagi syok baca!!! most of the novels skrg ni sinopsis bukan main syok..skali dlm mcm hape-pon-aku-x-tahu-nak-ckp....ye laa mgkn dorg kurg idea kot..dorg pon manusia jugak...x boleh nak blame sgt kan... :) apa-apa pon keep on menulis wahai para penulis novel di malaysia!!! :)


ok lah dearie readers..smpai sini je laa dulu aku update..see u soon!! xoxo :)


~m~

2 comments:

Xyz said...

wahh HTC. pakwe aku pakai tuh. huhu. tadi aku pinjam dier nyer. best gak. ak cap pic lepas tu simpan. pastu aku cakap kat bf aku nanti leh cuci gamba aku simpan bawah bantal. sweet kann ? tp dier kate nanti dier cuci dengan daia =.= . hahahahahahaha


*singgah2 la blog saya. lame x nampak mengomen. kih3.

ps : pakwe saya tuh toh wei sheng. hahahahaha

Anonymous said...

nanti I claim teh tarik tu yer :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...