Monday, March 14, 2011

~cut the crap and toss it in the trash~

assalamualaikum..

aku rase aku dh lame dh x mengupdate blog..nak kate aku x bukak blog x jugek..tp x tertulis pae yg aku nk tulis...ok sbnrnye aku ketandusan idea tahap melampau!!boleh bygkan x betapa tertekan plus terseksa jiwa aku bila bukak blog tp x tahu nak tulis ape!! ngeeng btol laa..aargghh rase nak lari 3500 batu tanpa henti!!!!!!


~cut the crap and toss it in the trash~


ehem..ehem..sekarangni sibuk dgn cerita earthquake dkt japan sane..seram aku tgk..ye laa cube byg kalau kene dkt kite..lpas tu kite x dpt nak save kan diri kita..hah cane??cane?? takotkan?? seram kan??rase nak nangis kan?? nasib baik bumi malaysia setakat ni aman..bencana alam pon x laa seteruk yg berlaku dkt luar sana..sblm japan kene pon kite dh byk dgr negara2 lain yg kene earthquake ni..paling baru yg dkt christchurch nun...


skrg ni intenet dh setat gune kuasa sipot babi..betul2 menguji kesabaran aku yg menggunung ni..fuuuhh..lagi2 dekat facebook..nk tgk gamba mcm hape je..nk login lagi laa..dh dpt masuk tu pon dh kire ok laa tu..market currency pon dh gila-gila..takot nak trade..pulak newbie mcm aku ni..silap2 cik margin call aku...teheheheee ;p


td isi borang upu..bertambah nipis tahap kesabaran aku..pergghhh..baru skrg aku paham ape yg kengkawan aku ckp pasal isi borang upu...ok geng aku dh faham...i'm in the club now.. ;p aku harap lepas ni proses isi borang upu smooth je laa..weyh..doa kan laa aku eh..kot2 berkat doa korg tahap kesabaran aku yg nips ni tebal balik..hehehehe ;))

ok laa..ok la...aku taw korg giler bosan bace post aku yg kali ni..dh laa bosan x semenggah pulak tu..kan?kan?? dh laa aku blah dulu..adiiooossaa~~



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...