Friday, February 25, 2011

mungkin nasib x menyebelahi aku~~

assalamualaikum..

special featured..bagi feeling emo lebih sikit~~ ngeee ;)








" x semua kau rancang akan berlaku...." taken from yuna's song, penakut


ok kali ni aku nk feeling emotional sikit...akal dan hati aku mule berperang bila kptsn aku sekali lagi dipersoalkan secara terang!!
geje


aku paling x gemar btol bila alami perasaan ni..bila aku terpaksa fikir..fikir..dan fikir lagi smpai aku sndri buntu utk mencarik jln penyelesaian...


apa agaknya perkara yg paling superb terbaik patut aku lakukan sekarang???? series aku rase down giler...mgkn rmai akn ckp share dgn org lain..luah dkt org bg ringan sikit..tp mslhnye aku nk ck dgn org pon aku x taw nk ckp mcm mane...sbb aku taw ape yg akal dan hati aku kate x seiring dgn hati dan akal org lain..their mind is them..my mind is mine...smpai skrg ni aku x jmpe lagi org yg boleh faham 100% ape yg aku pikirkan..


what am i talking about ni??!!! argghhhh just cut the crap..see u soon readers!!




"maaaakkkkk!!! nak nangis ni!!!!!wuaaaaaaaaaarrgghhhhh!!!!!!"

Photobucket








~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...