Thursday, February 24, 2011

mission impossible~~~ ;p

assalamualaikum...


kebelakangan ni aku telah melaksanakan satu misi yg aku kire x de la membahayakan nyawa..tehehehe..


hari ni aku jalankan misi aku ni..tp x berjaye jugak...giler down aku..mane x nye aku punye laa pasang misi ni dari 2 minggu lepas tp x pernah satu pon yg lulus...d**n


misi aku utk menjadi penunggang motosikal yg berhemah nmpknye seakan2 gagal buat selamanya..huhuhuhu..mane x nye asal aku bwk moto penoh berhemah mesti ade punye laa kereta2 besar gedabak yg saje bikin gua panas hati..saje je bg gua memaki hamun dorg...agak laa.x taw ke gua skrg misi mnjdi penunggang moto berhemah???!!!mmg laa dorg x taw pasal gua x penah cerita pon dgn dorg kan..muahahaha :DD


td time hanta adik aku pegi skola aku pikir misi aku nk berjaye dah laa pasal aku x carik pasal dgn org and kereta2 plus moto2 pon x de yg nak suruh aku maki dorg...tp tanggapan aku tu meleset sama sekali..pasal tie nk balik rumahaku hmpir kene lggr dgn kereta yg mmg bengong thp melampau pasang signal masok kiri tp jln teros...fuuuhh..nasib dia bwk kete slow kalau x???maw x ke ICU makcik ni...


itu baru satu..pulak tu time aku nk masok satu selekoh tu aku almost nk lggr 2 org budak skola...BUDAK SEKOLAH TAW X????!!!BUDAK SEKOLAH!!!! tu yg kedua...ni yg ketiga pulak..time nk masuk simpang rumah aku ade traffic light..then time aku nk smpai simpang tu traffic light mmg dh kaler hijau..aku ape lagi memecut laju membajet sprt bwk moto ducati...then aku nk belok tu ade kereta civic tu mmg saje buat aku hangin..ade ke patot pecut laju2 sdgkn die taw aku ade dkt dpn ni..siot je nasib aku sempat brek dan mengelak jaoh dari kete belagak tu,,,sempat laa aku jeling drebar tu..aaahh nasib laa yg kau nk himpit aku tadi sape suroh..ngeh3.. ;p


x pe laa..jgn putus asa amira!!!there's always tomorrow..chayo2!!! mgkn aku yang kene tukar care pemanduan..hari tu kemain lagi aku nasihat satu jari tunding dkt org empat jari menunding ke arah kita...aisshhh..amira..amira..


ok laa..see u soon readers!!! :))





~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...