Friday, February 18, 2011

air batu campur 3 :))

assalamualaikum..


so sprti yg dicatat di entri yg lepas aku nk tulis pasal ape yg berlaku malam smalam..kan??kan??kan??hehehe..


tp..ape2 pon aku nk ucap slamat dtg & trima kasih bnyk2 pade followers aku yg ke 14 & 15..arigatooo!!!! any comments and critics please do write at the shoutbox mahupun diruangan komen... :)) ♥


ok smalam ikot abg aku main futsal..kezen aku si iwan yg ajak..so makanya aku dgn kakak aku pon dgn menggelabahnye nk ikot laa..mulenye kitorg x bajet pon org yg dtg main futsal tu rmai..siap cadang nk buat video dkt sane..tp x jadik pon pasal rmai giler org!!! hehehe ;p

rupenye competition futsal ni utk bebudak econsave..*kezen aku keje econsave* kire abg aku ni player import laa utk team kezen aku ni..at first team dorg mcm x masyuk sgt la main..opponent mendahului..tp lpas dh panas sikit tu ape lagi team kezen aku finally mendahului...tehehhee..aku feeling ah jerit2..teriak sane..teriak sini..smpai jarum shawl hilang..muahahaha..malu je.. ;p abg aku balik tu senyum puas laa pasal die score satu bijik..bangga thp melampau laa ape lagi.. ;p



tp kitorg x tggu smpai game habis..dlm pkol 12 lebih mcm tu adik aku call kakak aku suruh balik..aku at first x taw sbb ape balik..dh klua court tu baru aku tnye pasal ape balik tibe2..rupe2nye ayh aku passed out..terkejut makcik dibuatnye..abg aku yg bwk kete ape lagi..memecut laju laa...nsb baik x lame tu ayh aku sedar balik..alhamdulillah..saspen giler..ayh aku cite dulu beliau mmg slalu kene mcm ni..last beliau kene time dkt kmpung mase tu aku x de lagi dkt dunia ni..mase tu abg aku pon kecik lagi..


ok yg tu cerita malam semalam..pagi ni aku dpt berita gembira melampau..tehehe..pagi tadi makcik aku call mak aku..makcik aku bgtau yg kakak sepupu aku aka kak long nk bertunang 13 march ni...teheheee...xcited siot!!!!!rase mcm nk lompat2 je..kehkehkeh ;p


hape2 pon terpaksa laa makcik shopping baju baru bagi sedondon dgn tema majlis...hehehe..padahal mmg suke giler bab2 pegi shopping baju baru..terpaksa laa sgt!! ;p


okeyh ni saje utk malam ni..makcik x mandi lagi..badan dh bau mcm perfume basi je..ok laa see u soon readers!! dan sprti bese anda suke anda like..anda x suke sila kritik di ruangan komen!!! :)) ♥



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...