Friday, February 18, 2011

maakk lapaaarrrr~~ ;)

assalamualaikum...


entri pendek utk tghri hari ni..nnt malam aku cerita ape yg berlaku malam smalam..tehehe ;))


"maakkk adiikk lapaaarrr!!!!"


kalau boleh aku nk ckp dkt mak aku mcm ni..tp pasal mak aku tdo aku mls laa kan..so aku jerit dkt sini..aku lapar giler tp malas giler nk ambik nasik dlm periuk lpas tu kunyah nasik tu dlm mulut lepas tu nk telan...malas taw x..urgghhh..


ade ke org mcm ni?? ke aku org satu2 nye dkt bumi ni yg ade penyakit malas nk makan??? aku x heran pasal gastrik sbb aku x de gastrik..kalau kene pon mgkn aku boleh survive lagi dan aku akan cepat2 bedal berpinggan-pinggan nasik..hah time tu dh x de istilah malas makan dah..tehehehe ;p


aku tetibe hari ni x de selera nk makan nasik..mgkn sbb lauk hari ni..tp hari ni mak aku masak sambal ikan kegemaran aku..tp knape aku mcm pndg x pndg je dkt ikan tu???whhyyyyyy???!!!


adeeeehh perot aku bunyik lagi..sape rajin nk tlong suapkan??? "maaakk nak maakkaaannn!!!! nak suap??" *smbil buat muke comel kalah baby baru lahir*


blanje laa satu!!! :)) ♥


tibe2 rase nk makan beger prosperiti dabel..sedap giler..aaahhh syurga dunia...dah laa lagi aku tulis lagi aku rase mcm nk gigit2 monitor ni..babai aku nak makan..lapar giler dah ni...


muahaahahaa syok siot!! ;p



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...