Saturday, February 19, 2011

sleeping is tidur... :))

assalamualaikum..


gadis yg sgt baik aku ni....mlm2 bute x tdo lagi..ni sume pasal adik aku..knape die ajak aku main game diner dash tu?knape?? kan aku dh x boleh setop main bnde tu....adoiii..x sepasal kene update satu post sblm tdo...tehehe.. ntah ape ntah kaitan kan??mcm nak lempang pon ade ayat aku ni....


syok laa aku mlm2 mcm ni x tdo lagi..dpt tgk org ngigau..bahaaha..siot je abg aku ngigau gelak2..buat tekejut makcik je..hah.tu laa dulu dok mengutuk aku x hengat punye kan dah ketulahan...x sepasal je..muahaahhahaaha *gelak gaye paling jahat skali*

aku ingt lagi dulu ade org ckp dgn aku kalau nak tgk roh keluar dari badan kite tggu smpai sleepmate kite tdo dulu then agak die dah lena tu usha2 laa nnt msti dpt tgk roh kluar dari badn...cisss dulu punye selenge aku dok pecaye je laaa...nasib dulu aku x buat..kalau x buat rugi waktu tdo aku je...hehehe..kudos dkt mak & ayah aku sbb lahirkan anak yg pntgkn waktu tido..hidop mak & ayah!!!! ;p


ape lgi eh???hmmm...hah ade org jugak ckp dkt aku kire mcm ckp org dolu-dolu laaa kalau kite slalu bgn awal pagi mksd aku dkt sini lepas subuh x tdo dah *yg tdo lpas subuh tu x aci aah* kulit muke die bole jadi cantik...haaa skrg aku dh taw knape dulu time skolah aku rase terlebih cantik..ni msti kes x tdo lepas subuh.....jeennngggg~~~ tetibe pulakkan...kehkehkeh ;p



haaa tu je laa kot...kang tulis bnyk2 lagi bnyk aku mengaibkan diri sendiri..jadi makanya utk mengelakkannya bersama2 kita mmberhntikan sesi penaipan entri baru serta mmberhentikan bacaan dan tdo sekarang jugak agar subuh esok boleh bangun dan khusyuk menunaikan solat tidaklah menunaikan solat dlm keadaan yg mamai silap2 solat subuh jadik solat hajat pulak...kehkehkehekeh ;p (p/s:sila bace dgn satu napas sahaja)


ok readers see u soon..mak cik nk tdo betol2 ni hah..bubye.adioooosssaaa~~





~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...