Wednesday, January 26, 2011

taktik kotor time tdo.. ;))

assalamualaikum..

first of all..sbg seorg blogger yg amatlah sungguhlah baik hati aku nk mengucapkan slmt dtg and huge thank you pada followers ke-9 iaitu KAMAL EFFENDI!!!!!*sila anggap suasana yg meriah dgn tepukan org rmai beserta dentuman mercun* selamat datang..selamat datang..oh salah i should say welcome..welcome..hehehe ;)) thanks again!! :)) ♥




ok berbalik pada aim no1 td..lately ni kan aku mule rase yg aku tdo senget laa..sbnrnye aku nk share laa dgn korg yg tdo senget ni merupakan slh satu taktik kotor yg bole kite gunekan semasa tdo especially bagi org2 sprti aku yg tdo satu tilam share 3 org..bila korg gune taktik kotor ni korg akn mendapati tmpt tdo korg lbh luas dari org disebelah kiri dan kanan serta sebaliknye jika anda tidak tdo tengah..anda akan perasan yg org disblh anda terkemut-kemut dihujung tilam..wlaupon taktik ini kekdg memkn diri sndri..iaitu kekdg tu anda akan terperasan yg kepala anda dihimpap org sblh knn manakala kaki dihimpap org sblh kiri..inilah padahnye jika tdo tengah dan melakukan taktik kotor ini..hohohoho ;))





ok laa smpai sini dulu..jom rmai2 solat maghrib jom!! :))

~m~

1 comment:

Anonymous said...

oit. LOL. hahaha. tepuk2 semua :))) welcome :DD

HAPPY BLOGGING!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...