Wednesday, January 26, 2011

sehari hidup mcm org nomad :))

assalamualaikum..

uiisshhh hari ni amatlah..sungguhlah penat x terkate..mcm org nomad dh kehidupan aku..kehkehkeh..ponbegitu hari ni aku rase sgt lah bertuah sbb dpt ilmu yg pelbagai..mcm2 yg aku blaja hari ni..meh laa aku cerita journey aku utk hari ni... *suke x suke sila bace ;p*


hari ni bgn lmbt dan obviously lajak subuh..ok aku admit aku yg slh sbb tdo pkol 3 mlm smalam..ok lpas dh bgn tdo tu brekfes cerita "kem pink" dkt tv3 tu then mndi-mande...pkol 12 lunch cerita "stairway to heaven" dekat ntv7..perghh hari ni last episode ni yg kene lyn ni..wlaupon dh tgk berjuta kali nk jugak emosi-emosi..huhuhu sedih laa cite ni.. +.+ jam tnjuk pkol 12.35 tghri terpkse laa korbankan cerita tu skjp demi untk hanta adik aku ke sekolah..baikkan hati aku ni?? ;)) balik dari hanta adik aku terserempak dgn zam..geng moto zmn skola dulu..bg senyuman manis sikit..hehehe ;)) hah ni yg aku rase mcm nk mencapub ni..hari ni rekod aku hnta adik aku amtlah sepantas kilat..mksdnye disini aku berjaye smpai rumah sblm pkol 1..haaaahhh..cube bygkan betapa lajunye aku bwk ex5 aku tu..hehehe *sesmbil angkat2 kening*

back to the story..lpas dh hbs feeling2 cerita stairway to heaven mkn tghri..gila kau perot dari berkeroncong dh jadik lagu poco-poco dah..hahaha :DD lpas dh kenyang tu siap2 berpakaian dgn cntiknye utk pegi damansara tp tup2 kene hnta kakak aku pegi setiawangsa..hanta dia bertapa jap dkt jusco setiawangsa...dlm pkol 3 mcm tu aku dn abg aku memblahkan diri ke damansara pada asalnye tp terbantut lagi skali sbb abg aku dh jnji dgn klien die nk jumpe pkol 3.30..maka dgn itu aku pon menemani abg aku ke kilang ' MUSA & RAHMAN PIPE INDUSTRY SDN.BHD ' aka MRPI...mmndgkan nak masuk kilang tu kene pkai kasut dan aku hanyelah memakai sandal bata cabuk aku tu terpksa laa aku mmbantaikan diri memakai kasut abg aku yg giler gedabak itu..amatlah sungguhlah diri ini terasa sprti badut ponbegitu masih terasa ayu dan terasa kaki kecik..hahahaha :DD

sila jgn pecaye dgn tipu muslihat gamba..kasut itu sememangnye BESAR!! ;P



muke giler JAKUN jadik visitor kilang MRPI..bahahaha :DD

rase jakun pon ye jugak sbnrnye..ye laa first time kan masok kilang..kilang paip pulak tu..haishhh..sungguh laa jakun aku ni..hohoho ;)) ok cut the story short dari MRPI kami terus maju ke damansara..fiiiiiuuuuuuuwwww~~ laju woohh.. tetibe tros smpai dpn paga office oasis wealth builder..lepak2 smpai pkol 6 lebih mcm tu lpas tu kembali ke setiawangsa utk ambik kakak aku yg bertapa tadi(sbnrnye skali dgn kezen aku si alan tu;)..maka dgn itu singgahlah aku dirumah kwn abg aku aka abg musyris..siap dibelanja mkn lagi..fuuuuhhh..sodap eehhh mkn..lenkali blanjo laa laghi..hehehe ;)) slps slesai lepak2 dirumah abg mus kami pon meblahkan diri utk balik rumah..alhamdulillah pkol 9 lebih td slmt smpai rumah.. ~THE END~


"NO CAMERA PLEASE!!" haha..kucing comel dkt kdai mamak ntah ape name ntah dkt setiawangsa.. :))


teh ais mamak tu..pergghhh sodap eehhh!!! ;)) ♥





p/s:: fuiyoo blogger kamal effendi bls aku punye komen laa..fuuhh rase sgt JAKUN!!! ;DD



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...