Wednesday, January 26, 2011

tanah tandus ;p

assalamualaikum..

hari ni mcm bese lps hanta adik aku pegi skola aku pegi bertapa kejap dgn kakak n abg aku..dan mcm bese tmpt bertapa kitorg dkt jusco setiawangsa or dgn specificnye dkt stabak..aku rase pekerja stabak tu dh ckop knal dh dgn kitorg.hehehe ;)) ape-ape pon td bertapa skjp je sbb x nak clash dgn traffic..taw2 je laa kl tu time ptg mcm mane kan??kan?? :))


such a relief td siang sbb abg mus kate header aku cantik dah x perlu nk kecikkan lagi..hehehe..mmg konfem laa time tu aku snyum smpai ke telinga..kehkehkeh ;))) ponbegitu aku nk inform yg blog ni starting besok mgkn gile2 sikit sbb under construction..sori laa nk renovate sikit blog ni..insyaallah aku akn cube setelkan besok jugak kalo x it might take 2 or 3 days laa.. :))


this week schedule sgt packed..bole kate few days back asyik dduk dlm kereta and x lekat dkt rumah..mmndgkn besok and jumaat mgkn x de ape nk buat so aku akn memanfaatkan hari-hari tersebut dgn membongkang!!! hakhakhakhak.. giler x snonoh kn ank dare ni?? sila abaikan.. o.O"


mlm-mlm yg dingin ni sronok jugak layan lagu santana ni..fuuuhh.syok btol..oleh kerana aku ni blogger yg baik hati aku selitkan jugak laa lagu ni bg korg dgr skali..so njoy k!! :))






kalau korg prasan laa kan..hehe..malu laa nk cite..hehehe..actually aku ni dh jakun yg amat dh ni sbb ye laa..skrg ni blog aku dh canggih sikit dah sbb aku dh taw mcm mane nk buat yg klik2 dkt word tu..hehehehehehe.. * ooo my god malu giler ni!!!! *


ok laa ni je kot nk update..ketandusan idea btol laaa mlm ni..aiiiisshhhh..ye aku taw korg mule rase diperkotak-katikkan lagi oleh aku kan??kan?? nak buat mcm mane aku mmg suke buat korg rase mcm tu..hahahahhaa :DD *see dh mule meraban aku ni*

adioosaa~~



~m~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...