Sunday, January 30, 2011

nomad kembali ;)

assalamualaikum...

fuuhhh..bnyk btol yg aku nk share sbnrnye..tp tu laa mase sering kali mecemburui kita..ngeh..ngeh..ngeh..

ok sblm hape2 berlaku..aku smalam ade bace paper metro then terbace yg yuna dh mengaku die n qi ade ape2..ciisss..betapa frust menonggeng aku dibuatnye..naseb baik laa qi tu berjauh batu beza umo die dgn aku kalo x bertmbh-tmbh thp tertonggeng aku..hohohoho..

Photobucket


smalam mak aihh..penat habis aku..dari awal pagi smpai ke mlm x de dkt rumah..mane x nye..smalam pagi2 lagi aku dh kene gerak damansara..lmbt bgn punye pasal brekfes pon dlm kete..sesmpai je dkt office oasis tgk2 klas x setat lagi..cisss...daripada pkol 1030 pagi mcm tu smpai laa pkol 4ptg aku bertapa dkt office oasis tu..fuuuhh nasib x berkematu pinggul..lpas dh hbs klas tu ingtkn tros balik rumah..tup2 abg aku bwk pegi office die dkt jln kebun..adoiii..layan je laaa dh menumpang kete org kan..nk buat camne..hikhikhik ;) smpai rumah dlm pkol 9 mcm tu ingtkn dpt laa melingkar-lingkar dpn tv..x jugak..kene tlg abg aku cabut bulu aym pulak..adeehh..sakit pinggang makcik dibuatnye...

ponbegitu smalam aku rase mcm beruntung giler laa..mane x nye asyik org bg mkn je..kuikuikui..smalam lunch abg hamdi blanje nasi aym penyet..padahal first time jmpe ni..huhuhu..syok aah aku..*psstt abg hamdi lenkali blanje laa lagi ;p*
lpas tu dkt office abg aku pulak abg zamri bg mkn mee kari..fuuuhhh..makan lagi..mmg saje dorg ni x bg aku kurus..hahahaa... :DD
Photobucket


smalam wlaupon pnt bagi aku bnyk bnde yg aku blaja..for sure dlm klas bnyk ilmu aku dpt..skrg ni aku dh kene tuka perception..kalo dulu time keje jdik budak skola aku amat laa bnci hari senin tp skrg aku kene tukar perception tu sbb seorg trader amat laa menggemari hari isnin..slain tu ape yg aku blaja dkt jln kebun ialah..be a good boss then people will love u..hohoho..mcm ape je kiasan aku ni.. ;)) tp seriesly ini laa yg aku blaja dkt sane..wlaupon sbnrnye aku dkt sane dduk melangok je..kuikuikui.. ;))

hadoiii..bosannye laa hai cerita aku ni..aahh sblm tu aku nk cite laa ni kan..semalam kan..aku punye jakun dtg balik taw x..ye laa mane x jakun bile aku dgn smgtnye tgk ayam masuk lori..ngeh..ngeh..ngeh..mcm hape je kan??? smalam smpai je dkt office abg aku tu ade lori tgh ambik aym..tu yg smgt aku pegi tgk tu..macam hape je aku ni kan??kan??ishhh rase mcm nak lempang diri sndri je bile tgk post aku yg gile bosn ni..adeess~~


muke yg jakun tgk aym kene hangkut masuk lori ;p


~m~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...