Sunday, January 30, 2011

hari baju kurung se x berapa dunia :))

assalamualaikum...


selesai sudah korg bace post aku yg giler bosan tu meh dtg sini bace yg aku kire lagi bosan kot..muahahhaa :DD aku rase sape yg nk follow blog aku lpas bace ni msti tros lari balik rumah..kahkahkah ;p


hari ni pon aku berpeleseran lagi..tp kali ni dgn kakak-kakak ku yg tercinta..hehehe..kitorg mmg mcm ni..kaki ni slalu je gatal nk kluar rumah..mampoih kalo mak mentua taw...x jadik buat menantu dah..hahahaha.. *advance giler pikir ni* :DD


hari ni aku dgn kakak aku mencipata kelainan yg x brape lain..smentara org lain sibuk pikiaq nk buat style vintage yg mcm mane aku dgn kakak aku dengan tnpa perlu pening kpalenye tros merembat baju kurung yg melambak dan teros bersiap utk ke shopping mall aka jusco..kehkehkehekh..mencapub je keje aku ni..hahahhaa..

tp sbnrnye kan ikot pendpt aku..perception org terhadap yg pkai baju kurung pegi shopping mall tu mesti yg mcm ni (padahal perception sendiri ni;) :-

" aaahhh..die tu mesti baru balik kenduri kawen tu....."

x ponnnn.....
" aahhh..hari ni kan hari keje..baru balik office laa tu..."


haaa..sape stuju sile like post ini..muahhahaha..tp sbnrnye bile kite pkai baju kurung saje2 pegi shopping mall kite akan rase lain taw..kite akan rase lebih ayu dari biasa and kite rase mcm ade spotlight mengekori kite sbb mate org asyek tertancap dkt kite...haaaa...lihatlah betapa ini sbnrnye taktik mudah nk mencapub dkt public...muahahahaha :DD sila jgn tiru perilaku ini ttp ikhlaskan hati bile pakai baju kurung sbb baju kurung tu melambangkan keayuan wanita malaysia...x payah nk mekap over or letak aksesori yg bnyk sbb korg mmg akan naturally ayu dan santek!!!percaye laa kate budak kecik ni... :))



im not dat good in shawl..main blasah je..tp nmpk lebih ayu dari bese sbb pkai baju kurung..muhahahhaha :DD

td sbnrnye ingt nk ambik gamba jugak tp x sempat sbb masing2 dh rambang mate shopping..semua kdai sale..fuuuuuhhh..boleh giler taw x..hari ni je aku dh beli 2 psg t-shirt sekaligus..rekod baru taw x!!!! rase menyesal pon ade jugak sbb duet gaji sbg pak supir adik aku hbs mcm tu je...dushhhh~~
Photobucket

p/s::adoiii..mcm mane bole lupe alice in wonderland td???!!!



~m~




2 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe...suka dgn quot kt atas...

bila nmpk org pakai baju kurung..itu la yg selalu bermain di fikiran.. :)

mcm sy..hari2 kerja pakai baju kurung..so...time2 lunch tu..terutama hari jumaat..berlegar2 di sekitar shoping complex..cuci2 mata..huhu..

mmg tk dinafikan..terasa diri menjadi perhatian org bila berbaju kurung.. :)



jom ke APA KATA HATI pulak,
HARI MENTERNAK LEMAK

miera myrofa said...

nabilah::hehehe ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...