Tuesday, February 1, 2011

the best in town!! :))

assalamualaikum..

hari ni aku nk bantai cerita boring lagi dgn korg..muahhahaa..x de laa sbnrnye aku nk cite journey aku utk hari ni...mmg sikit bosan laa sbb x de hape sgt pon aku buat..stakat tmn abg aku pegi PKNS shah alam then pegi opis die dkt jln kebun then pegi damansara blajaq!!


yg aku nk cite sbnrnye ape yg aku mkn tghri td..fuuhhh..sape org jawe taw laa betape lazat dan sdpnye mknn ni..fuuuhh..xcited aku nk cite..ngeh..ngeh..ngeh..


ok camni cite die..td tghri sblm pegi opis abg aku kitorg singgah mkn nasi dkt warung ape-ntah-name-die...abg aku kate tghri mcm ni mkn nasi elok nnt smpai dmnsara x payah laa nk menggelabah carik mkn dkt sane..mahal kot..smue org taw tu..aku taw..aku taw..hehe ;) maka dgn itu abg aku bwk laa pegi warung tu..abg aku kate warung ni punye nasi ambang(sebut bagi betol;"nasi ambeng") the best in town..aku mane bole tahan kalo dh ckp best in town..dh xcited hbs dh ni..sesmpai je cop meja order teh ais..pergghhh..terbaik..minom ais tatkala tekak berpasir-pasir...huhuhu ;)) x lame lpas tu nasi ambang smpai..tekejut tahap tapir aku dibuatnye..dlm hati dh sebok pikir;

"hamboiii mak cik ni perli aku ke hape bagi nasi bnyk2 ni??ni mmg saje x bg aku diet ni!!"

pasal abg aku blanje kan aku blasah laa bg habis..padahal mmg tgh craving pon..kehkehkeh ;p tp nasi ambang die mmg best laa..fuuuhhh..mantoopp!! tp bgaimanapon x boleh nk lwn laa nasi ambang mak aku mahupun org kmpung aku..dorg punye skali telan..fuuuhhh rase mcm heaven sikit..hehehehehe ;)) terbaik dari ladang laa..hbs melantak nasi ambang + teh ais sesmpai je ofis abg aku tros rase nk tdo..mane x nye dgn angin bukan-sepoi-sepoi-bahasa rase mcm tepi laut..tdo sodap ni..huhuhu..feeling habis~~


pasal nk bg korg jeles aku letak laa gmba nasi tu..kehkehkeh..


sedap kan??kan?? ;p


hah..rase nk mkn kan??kan??


feeling kmpg btol..mane x mengantok aku dibuatnye.. ;p


@ oasis, damansara :))


p/s:: adeehh..rase nk demam pulak!!

~m~






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...