Thursday, December 30, 2010

si kaki bangku bercakap lagi pasal bola.. :))

assalamualaikum..


wohooo..finally team mlysia menang jugak piala suzuki tu..wlaupun seriesly aku x brape puas hati dgn gol smalam..ye laa 2-1 kot..x best laa..tetibe 2nd half time tu indon bole bolos pulak..ceehhh..tp x pe da rezeki dorg kan??kan??

mcm bese tgk bola mcm2 keletah..gol pertama dari safee saly wwwooooh..satu taman bergema sore kitorg satu family + sore jiran2 aku lg..mmg begema habis laa..hehehhe..ingtkan smalam nk g tgk bola dkt mamak ke mcd ke..tp harapan laa...hahahaha :DD smbil menyelam mnom air..sesmbil tgk bola tu usha2 jugak la muke player2 mlysia n indonesia ni..yg kompem la carik yg ensem..hahaha..tp pun begiru x de sorg pon yg berjaye mencurik pandgn mate aku..ahaa..ayt mcm siot je..tp kan..tp kan..ade sorg muke player indonesia ni kan muke dia gilerlah mcm pelakon sinetron..ye laa kat umah aku ni kalo satu hari x de sinetron indon x sah..big fannye ramai..hahahaha :DD kalo x silap name mamat tu irfan..hah..x knal??pepndai engkorg la carik kat google..hahahah :DD aku satu fmily pnggl mamat ni "sinetron"..cnth aytnye berbunyi spt:

" hah..sinetron da kluar pdg..mak aih die nangis laa..sinetron habiss..."

" uiihh..sinetron ni..main kasar nmpk..."

" eh..eh..mane sinetron ni..die x main ke??"


hah..cenggitu skali kitorg pggl die..hehehe ;)) td aku bukak blog sorg kakak ni..dkt blog dia ade gtau yg fahmi the japanese-look-a-like goalie tu sbnrnye dh berpunye..kakak tu siap bg link terus menuju tepat ke blog awek si fahmi ni..aku pon smepat ler menjengah-jengah blog si awek ini..si awek ini menceritakanlah bgaimana mereka bertemu dan bgaimana fahmi ini..nak bace lebih?? sila search ini--> http://jejariruncing.blogspot.com/....(sori la aku ni kuno sikit x reti laa yg main click2 tu..hahaha :D) ok papehal kau tnye lah dkt akak ni pasal si fahmi ni ye..agak2 nk kenal dgn player mlysia yg lain bole la kot..kahkahkah :DD


fahmi;antara tunggak kejayaan mlysia :))

lagi sorg player yg aku n family smpt kutuk2 ialah amar..player mlysia..sbnrnye x de la kutuk puji ade laa...hahaha..kalo korg tgk btol2 muke die ade mirip muke zizan raja lawak..aaahh..btol..mule kakak aku yg prasan..pling nmpk dari sisi tepi muka dia laa..sries mcm muke zizan..hehehehe ;))


sekadar hiasan; hah saje je letak muke zizzan ni..kot2 korg lupe mcm mane muke zizan..hahaha :D(sbnrnye x jmpe muke amar ;)

ok laa..cukop cerita pasal bola..skrg aku nk cite pasal aku pulak..hehehe..ayat sengal giler..bajet org nk taw pasal die je..hakhakhak ;)) ok2..make the story short aku saje je nk bgtau sbnrnye besok aku x de kat umah..hahahaha..gilerlah aku ni..suke btol memperkotak-katikkan korg dgn bnde yg menggelabah cenggini..aku taw kalo aku ade dpn korg msti korg rase mcm nk lempang muke aku smpai jadi belacan kan??kan?? hehehe ;))


ok laa..smpai sini je la nk corat coret..nnt cerita lagi..skali lagi ditegaskan jgn ler report abuse aku pnye post yg cikai ni..sekdr bg pendpt bukan niat nk mengutuk atau mengata..smpai ketemu..adioosaaa~~

aaaahh..before that here some pics player mlysia yg aku rase penyumbang besar dlm kejayaan mlysia mlm smalam (selain fahmi)...bukan nk kate yg lain x bgus tp mereka ini antara yg dimata aku terbaik diantara terbaik... :))



safee; punca utama kejayaan mlysia mlm smalam :))


shahrul; kecekapannya juga penyebab kejayaan HARIMAU MALAYA.. :))


kunalan;aku respect cara dia main..sama hebat dgn shahrul & safee..dia jugak penyumbang kejayaan mlysia.. :))


notakakitgn: congratulations to MALAYSIA FOOTBALL TEAM aka HARIMAU MALAYA!!! :))


~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...