Tuesday, December 28, 2010

HOT GUY + ME = i'm beautiful (2) ;)

assalamualaikum...


x terkate aku dibuatnye bila ALLAH betul2 makbulkan doa aku agar dimurahkan rezeki..DIA betol2 murahkan rezeki aku..kelu lidah tnpa bahasa..sesungguhnya nikmatNYA yg teragung adlh anugerah IMAN dan DIA jadikan aku seorg yg agamanya ISLAM... :)) sarangaeyo ALLAH!! :)


td dlm pale otak aku terlintas satu perkara..perkarenye adlh zmn skrg bila org ambik gamba tujuan utamanya bukn lagi sbg kenangan tp sbb nk masuk dlm fb..hahahaha..klaka kan??tp tu laa yg aku amati dkt sekeliling aku..dan ya itulah aku..first thing dlm pale otak kalo ambik gamba msti nk masok fb punye laa..eh come on laa..x glamer la kalo u dh pegi PARIS or elsewhere tp x masok fb...aku psti itu yg ada dlm kpale org skrg..aku x ckp org lain..aku ckp diri sndri..kat mane lg kau nk ngutuk diri kalo x dlm blog diri sendiri yg dibaca pon oleh diri sndri..hahahaha :DD


smalam ade cerita pasal hot guy kan??kan?? pg tadi bgn pagi tibe2 dlm pale otk aku tetibe muncul 2 org hot guy..nk taw x sape??hehehehe..ni yg suke ni..rase mcm nk tarik2 je rmbut ni smpai tecabut..hahahhaa :DD


memule aku teringat dkt die ni (tgk bawah);-



spe x kenal die ni meh sini aku sekeh sikit..ni JAY CHOU taw..muke die cute giler rase mcm nk cubit2 je..hahaha :DD


hah..lepas tu aku terbayang muke mamat ni pulak(tengok bawah);-



he's mine okay!! dia ni aku kenal dlm k-drama cinderella stepsister..cute kan muke die??kalo dia nangis lg la..rase nk tarik2 rmbut taw x..hehe ;)) nama:CHEON JEONG-MYEONG



then time nk carik gamba hot guy kat ats ni (pndg atas) aku terjumpa mamat ni (tengok bawah);



okay..hensem kan dia??dia ni pon belakon cite cinderella stepsister..kira mcm hero number 2 la jugak..hehehe.. nama: TAEC-YEON :)



gilerlah..aku tetibe rase blog aku ni mcm HOT GUY CENTRE ..hahahahaha :DD papepon njoy tgk muke2 hot guy yg ade okay??! adioosaa~~ :))


~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...