Tuesday, December 28, 2010

HOT GUY + ME = i'm beautiful ;)

assalamualaikum..

hari ni usha fb..usha blog..smue org sibuk cerita pasal bola..pasal ape lg kalau buka piala suzuki..so ternyata kemenangan mlysia merupakan harapan satu mlysia..of coz la kan..sape la yg x nk mlysia mng..rmai yg puji player mlysia..cara dorg main..bagos la..jom doa rmai2 supaya mlysia bole menang...
!!GO TEAM MALAYSIA!!

:))


hari ni aku berkisar pasal duit dgn kwn aku..yup2 dh x de topik lain agknye yg bole kitorg bincang..hahaha :)) ade kwn aku suruh aku jual moto aku..dh tu siap minx share lg..gile ke hape ank org tu..suke-suki je..hahahaha :DD


kezen aku ade knalkan dkt aku sorg mamat ni..x silap aku mamat ni pengacara and dia berlakon dlm iklan celcom blue yg baru ni..alaa yg ada lagu "blue sky..lalalala" tu...pndai2 korg laa carik dkt tv..name mamat tu HENRY GOLDING..oh yes dia mmg hensem..kezen aku dh giler angau dgn mamat ni..tahap parah jugak laa dia angau..risau aku kot2 smpai bole meroyan..hehehe ;))


obviously he is HENRY GOLDING :)



tp aku akui bab2 hot guy ni mmg x boleh nk main campak tepi..wajib la main rebut2 dgn kengkwn..paling x pon aku brebut dgn adik aku or kakak aku..hahahaha :DD klaka pon ade tp ni lah kebenaran..hati perempuan mane yg x terpaut pada sang jejaka yg hot lagi macho lagi semat dan berbagai lagi laa..hahaha :DD

antara hot guy yg jadi pujaan aku adlh; (siap buat list ni;)




-rob pattinson (he always have his charming smile n dats make him # 1 in my list;)



-dennis oh



-ben barnes



-yu ah in



-shahredza minhat

-and bla..bla..blaa.. rmai sgt kalau nk senarai ni..(padahal x taw nk sbut name siapa dah..haha ;)


ok la aku sbnrnye x taw nk tulis ape lg ni..papepon tq sharing your time wif me..salam sayang..

~~adiosa~~


~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...