Saturday, November 13, 2010

S.E.K.O.L.A.H. :))

assalamualaikum..

yoosshh..lame sudah tidak megupdate..bnyk btol nk ckp pkai jari tp bile dh bukak aku blank..sengal sungguh..dushh..

memule skali aku nk ckp yg SPM lgi seminggu mknenye..lepas ni aku x update doh..konsentret laa kire..aku dah nak berkurung dlm bilik dah..hehehehe.. :)) kauorg jgn rndu pulak eh..aku skjp je..lepas SPM aku tulis bnyk2 smpai kau muak nk bace dah..hahaha :DD

ape lagi??aku nerbes tahap maxima skrg ni..mak aku ugut bg 5A dkt die..guullp..kauorg doakan la aku dpt kptsn cemerlang eh??eh??

ape lagi??aahh..smalam hari terakhir persekolah bg sesi 2010 utk stdnt form 1,2,3,4.. dan smalam jugak haro terakhir pembelajaran bg budak2 form 5..aku la tu..sedih giler ouh..ckgu2 sume bg mandat terakhir kat kitorg..arrghhhh nak nanges!!!! semalam jugak aku jln penuh hati2 supaya aku boleh menghayati perasaan yg aku x kan rasa lagi tahun depan..aku pusing2 satu skola..emo habis oouuh..hehehe ;))

hari senin ni kemas meja lpas tu cuti smpai SPM..huhuhu..giler menggigil..kira punye kira..aku ada lagi 10 hari sblm jadik pesara pelajar sepenuh masa..dan lepas tu aku dh x dpt duit blanje 1o rggt seminggu..x ade cikgu nak marah aku x siap homework..aku dh x payah nk kapur kasut..mak aku dh x payah sebuk jahit bju skolah aku yg wane biru tu..aku dah x de cikgu yg nk pggl aku jakun lagi...dan hari2 aku di bangku sekolah akan menjadi satu memori abadi dlm hati aku..oiiiii..nak nangis lagi tahu x???!!

ok la..ok laa..lagi pnjg aku cite pasal skolah lagi meleleh aku dibuatnye..huhuhu +.+


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...