Monday, November 15, 2010

ceritera lebah comel.. :)

post genap 130..hahaha..ada unsur bangga disitu.. ~poyoo~ :DD

assalamualaikum..

ape cerita??ouh..SPM lagi 6 hari..hohoho..suke hati layan fb dgn blog..siap sign up skype lagi???pergghh..hebat..hahaha..

hmm..td syok jugak..bawak kamera pegi skola..skjp2 ambik gmba..keje naseb baik jalan jugak..hahaha..ouh lupe cerita..td susun meja + mohon restu dari ckgu2 + jamuan sidang redaksi...sedih sgt2 sbb x sempat nak mohon restu dkt ckgu2 sbb rushing pegi Equatorial Hotel utk jamuan sidang redaksi..huhuhu..sedih sgt..sempat minx maap kat cikgu puva dgn cikgu zana..huhuhu..harap sgt time SPM nnti sempat jumpe ckgu2 yg lain..bnyk dosa ni..huhuhu +.+

lain2 cerita..hah..yg ni best jugak la kot..hehehe..td pagi time rehat dkt atas meja dekat kantin ada satu lebah..aku ingat dh mati rupenye hidup lagi..kate az lebah tu tgh tdo...mcm x caye kan??tp btol la..dia mmg tdo..lepas tu dia bngun..tp mcm dh nazak..atau dgn bahsa kasarnye nyawa dihujung tanduk..kasar ke??hehehe..tapi aku & az dgn berbekalkan hati yg sgtlah mulia membantu lebah tadi untuk bngn dan terbang..tp lebah tu x berdaya..huhuhu..penat aku bg lebah tu kata semangat..siap jerit2 "BERUSAAHHHAAA!!".. last2 lebah tu menghembuskan nafasnya yg terakhir...betapa sedihnye aku..nasib baik aku sempat ajar lebah tu mengucap dua kalimah syahadah.. T-T lepas dah smbhyg kan lebah tu then kitaorg kebumikan lebah tu..terima kasih pada 'abang' aku, haqiem yg sudi baca talkin utk lebah tu..terima kasih la haqiem..jasa mu ku kenang..kepada lebah yg sudah menemui ilahi bersemadilah dikau dengan aman.... +.+


lebah comel tgh tido atas meja kantin.. :))


az tgh tolong lebah tu berdiri...aku pulak jerit2 "BERUSAHAAA!!" ;)


akhirnye lebah comel menghembuskan nafas terakhir T-T


fatini terkejut & tumpang sedih bile aku ckp lebah comel dh mati...

notakakitgn:lupe pulak nk ambik gamba pusara lebah comel...


ouh..sblm aku lupe..td ade jumpe CWS..pergghh..gilerlah..rmbut dia dah pnjg..same mcm rmbut dia mule2 masuk skola awal tahun hari tu..huhuhu..comellah!! suke..suke.. :))
gatal sungguh aku ini..aiigooo~~ ;)



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...