Wednesday, November 3, 2010

dia bukan boyfriend saya :))

assalamualaikum..

waktu aku tgh berwuduk td aku tibe2 teringat ade satu petikan yg aku bace dlm satu buku ni yg menyatakan imam syafie berwuduk hampir tidak membasahi tanah..dan ALLAH pernah bersabda akan wujud umat seperti aku yg berwuduk menggunakan air secara berlebih-lebihan hingga menjadi satu pembaziran..hmm..kalau difikirkan mmg btol pon..kite ni bile berwuduk paip tu kalau boleh nak pusing smpai habis..hmm..x pe la kita jadikan cara imam syafie berwuduk sbg iktibar..

waah..such a good mukadimah eh??hahahah :DD ok kali ni aku nak share bnyk sgt cerita..so kita cerita satu-satu okeh?? :))

30/10/2010
aku dan kawan2 fifth former berjaye meng'grad'kan diri masing2..walaupun hujan pg tu tp masing2 nmpk sgt gorgeous and absolutely handsome with their outfits..sampai saje terus get ready wif the jubah..ok pengakuan disini;aku x reti pakai jubah tu..so thanks a lot pada tini sbb tulun pkaikan..arigatoo.. :)) then daftar,ucapan dari vip,sesi penyerahan folder,and finally we're singing kau & aku song..hahaha..syok sgt.. :)) then..while waiting for sesi 2 students kami berfoto-fotoan di sekeliling equatorial hotel..then makan2 at coffee house..laughing all day long..aahhh..so perfect.. :))

so here some pic to share;

yup..dat should be me..wif xtra nerves face!! ;))



buddies!! :))



secretly adore him as he's so nice & obviously handsome :))


speaking bout that picture..alkisahnye aku letak gamba ni as my profile pic dkt fb and guess what rmai sgguh yg mengatekan si jejaka adalah bf ku..ooh..ooh..sungguh teruja aku dibuatnye..hahahaa..x de laa..dia bukan bf saye..dia hanyelah seorg yg saya idam jadi boyfriend saye..hahahah..kidding.. :)) seriesly jejaka ini sgt baik..even aku dengan dia x la berapa kenal..but still he agree to take pic wif me and ade bberapa kali terserempak mate ke mata he smile back at me...aigooo..dah cair ni..hahaha :DD






in a nutshell;
im going to miss this so freaking bad!! :))


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...