Sunday, October 31, 2010

salam sayang buatmu :)


assalamualaikum..

salam sayang buatmu kak fida..


post ni dituju khas buat rakan blogger, fida aisyah..maaf jika kehadiran post ini mengganggu kak fida..tapi hati ini mahu saja ingin kak fida tahu yang ia amat sedih saat kak fida mengungkapkan salam selamat tinggal..akan ada hati yg rindu akan tulisan kak fida yg indah-indah belaka..

masih ingat kali pertama saya bertemu dengan blog kak fida melalui blog seorg rakan abg saya..mula baca blog kak fida sgt2 seronok..buat pertama kali saya menghabiskan masa berjam-jam dihadapan komputer gara2 baca post kak fida yg superb bnyk tu..hahaha..but seriously its really good..

since that day, saya ikut semua update blog kak fida..walau sibuk mcm mana pun saya akan cuba curi masa untuk bukak blog semata nak baca blog kak fida..sakit kak fida..senyum kak fida..semuanya sebati dengan hidup saya..

blog kak fida sedikit sebanyak memberi impak pada diri saya..dengan baca blog kak fida saya belajar untuk bersyukur dengan apa yang saya ada..buat saya sedar saya ini anak yg untung..kak fida jugak bnyk memberi ilham untuk saya terus berkarya di sini..walaupun karya saya x seperti karya kak fida yg sungguh berseni..

kak fida kamu sudah saya anggap seperti teman rapat dalam kehidupanku disini..kamu sumber inspirasiku..kamu buat aku ingin belajar di luar negara..aku ingin jadi sepertimu..menjadi anak rantau yg tabah..dan ya..kamu buat aku jatuh cinta dengan australia..hahaha :DD


kak fida..dengan sepenuh hati saya meminta jgn berhenti menulis..

p/s:sekali lagi saya tujukan lagu ini buat mu;

Beribu bintang dilangit
Kini menghilang
Meraba aku dalam kelam
Rembulan mengambang
Kini makin suram
Pudar ilhamku tanpa arah

Sedetik wajahmu muncul
Dalam diam
Ada kerdipan ada sinar
Itukah bintang atau rembulan
Terima kasih kuucapkan

Izinkan kumencuri bayangan wajahmu
Izinkan ku mencuri khayalan denganmu
Maafkanlah oh...
Andai lagu ini
Mengganggu ruangan hidupmu
Kau senyumlah oh...
Sekadar memori
Kita di arena ini
Kau ilhamku
Kau ilhamku...



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...