Sunday, September 5, 2010

siapa aku dihati kamu



assalamualaikum

salam ramadhan..


syukur demam dah kebah..pun begitu aku masih dlm kondisi sihat2 ayam..pejam celik rupenye lagi 4 ke 5 hari sblm hari raya menjelang..ramadhan akan pergi mengundurkan diri dan kita akan merinduinya lagi..insyaallah di umur yg pnjg ramadhan akan menjenguk kita di musim hadapan..

kisah aku hari ini siapa aku dihati kamu..aku masih mencari kedudukan aku dihati kamu..aku masih bersoal jawab apa aku penting dihati kamu..sukar mencari diri aku didalam hati kamu..jika benar aku segalanya kenapa masih ada yang ketiga dan keempat yang kurasakan kamu anggap lebih penting dari aku..lebih sejati persahabatan kalian..mungkin benarlah aku ini sekadar teman berbicara buat kamu..kata org sahabat itu kadang lawan..lawan itu kadang sahabat..aku ini sahabat kamu atau lawan kamu???


~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...