Tuesday, August 31, 2010

salam semuanya :)



assalamualaikum..

salam merdeka..

salam ramadhan..


hohoho..kali ni bnyk skit slm..kira aci la ni..hehehe ;))

ok mcm bese kalau boring mane lg aku pegi kalau x blogging..yup2..wlaupon x taw nak tulis ape tp aku ttp nk jugak bukak blog..hahaha..insanity of me.. :))

hari ni satu hari sebok buat kuih tart nenas..ops..tart nenas blueberry..aahh..btol la tu..tp syg blueberry lgsg x rase..bantai..asal sedap..kan??kan?? ;))

hari ni jugak satu rumah x sehat..smue org pon rase nk dmm..termasuk saya!!satu bdn sakit tp aku gagahkan jugak demi mak & ayah..gagahkan jugak sediakan lauk buka dorg..gagahkan jugak jaga kuih yg akhirnye siap bungkus & masak..hehehe..oh lupe..gagahkan jugak demi nk blogging..haha :D

besok rasenye mcm aku x muncul kat skolah tu..x larat dh nk buat kerja sekolah..mndi pon x lagi ni..haha kantoi~~ mak pon dh bg cuti am dkt aku sbb 2 hari tlg die buat kuih..hehe..syok eh..syukur aku punye mak yg sebegitu baik.. :))

oh ya..teringat peristiwa pg td..bile si ayah mengejutkan anak daranya yg pkol 9pg x bangon2 lg..hahaha..si ayah x berganjak selagi si anak x bngun duduk..fuuhh..penat aku pujuk ayh bg aku tdo lame skit..hehehe ;))

oh..td x bgtau eh yg hari ni cuti sbb merdeka day??aahh.. x la tuh..ok2..skrg dh taw kan??hahaha..kemerdekaan malaysia sudah mencapai 53 tahun..persoalan timbul di segenap pemikiran sang insan seluruh malaysia..adakah rakyat malaysia sudah merdeka?? kan??kan??aku taw la sbb aku pon tertanye-tanye jugak ni..bile agaknye pemikiran sang insan terutama anak remaja akan berubah dari dijajah sang penjajah..faham x??saje bg ayat belit2..hahaha :D

ok laa..mls cerita pnjg lagi..wlaupon sbnrnye x pnjg tp nak jugak anggp pnjg..hahaha :DD


in a nutshell;
merdekakan diri anda dari dijajah sang penjajah! :)




~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...