Sunday, September 5, 2010

seribu satu kisahku :)



assalamualaikum..

salam ramadhan..

baru td aku officially follow blog zack zukhairi..knal x??x??buat2 kenal je ok..hmm..tape..lmbt laun kau knal la die tu sape..ok2..x payah nak nanges.. ;))

td aku bace la post die pasal pantang larang dan adat resam org melayu kita..kire stuju la dgn die pnye pendpt..tp yg aku paling x paham knape org tue2 ckp jgn tunjuk pelangi dengan jari nnti kudung??hah..aku dah mule pelik dah ni..pelik gile..siyes ni..mak aku dulu x de pulak penah ckp dgn aku pasal ni..aku taw pon sbb zack zukhairi ckp kalo x mmg smpai ke tua aku x taw..gaggagaga ;)) ok2..camni laa..agak2 korg mcm taw ke or tetibe kat atas kpale korg kluar mentol nak ulas psal ni bole msg aku eh..x pon bole jmpe face 2 face..eh2.. :))

td pon bace zack zukhairi tulis perbualan die dgn awek die yg ade dkt kedah..klaka habes..dh sudah aku gelak sorg2 mengadap laptop ni..ape yg klakanye..aaahh..awek die ckp dkt die kalo mkn kicap bnyk sgt nnti anak muke hitam..awek die siap x bagi die mkn kicap lg..tp mmg btol la pon..mak aku dulu2 pon ade ckp jugak mcm tu..ayah aku pon..aku ingt agi dulu ayh aku ade ckp kazen aku muke hitam sbb bnyk mkn kicap..eh..ni dah kes ngutuk dah ni..gagaggaga :DD


lpas dah jumpe blog kak fida dgn zack zukhairi ni aku mencari satu value dlm diri aku utk menjadi sang blogger yg berjaya..hah..tibe2 bersemangat nak jadi blogger kaya-raya..hahahhaah :DD eh2..btol laa..jdi blogger boleh kaya..mcm kwn abg aku..keje duk umah jdi kaki blogger..naah ambek kau kluar myvi satu setiap hari dlm akaun msuk beratus-ratus..masyuukk maa..


uii..td ptg buat rempeyek dgn ayah aku..mksd aku..aku gnti tmpt mak aku je sbnrnye..hehehe..sementara tu aku cerita2 laa dgn ayah aku..camni cerita die..

ayah: ayah rase jiran blakang umah kita ni msti asyik tgk ayah dkt dapur je..

aku: haaah??

ayah: ye laa..hari2 ayah duduk dekat dapur..pagi petang duduk dekat dapur..hari ni je dah berapa lama ayah duduk dkt sini..mesti dia ingat ayah ni pndai masak..hari2 masak..anak dia x masakkan agaknya..

aku: *ketawa x ikhlas* heeeeheee..


haaiiipp..ayah ni perli ke hape ni??taw la lately aku x masuk dapur..haisshhh..yolah2 lenkali den masuk dapur duo puloh empek jam..

~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...