Thursday, September 16, 2010

aku & nuffnang :)


assalamualaikum..

salam syawal..


haii..aku sbnrnye hajat di hati nak join nuffnang..konon nak buat duit sendiri by blogging..tp bile pikir balik followers aku 6 org je..x ke rase mcm membazir??i mean mcm x de maknenye..lainlah blog aku ni followers ramai mcm kak fida or abg zack..tp itulah..keinginan tu kuat dlm diri..tapi tu lahh..haishh..eceh..cakap mcm org tua laa aku ni..lempang diri sendiri baru taw..hahaha ;)


~nuffnang logo~

~~~~~~~~~:)~~~~~~~~~


baru td aku terima pujian dari seorg teman pasal post aku yg lepas..yg highschool life tu..hah..mcm bgga sikit..hahahahaha :DD poyo lebih aku ni..org baru puji sikit..hidung kembang melebih..hah..aci ke buat perumpamaan mcm tu?? :)

ok2..aku taw..aku dah mule tukar profesion jadi tukang karut..ok2..aku nak berhenti laa ni..see ya! :)




~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...