Friday, September 17, 2010

kisah minyak angin

assalamualaikum..
salam syawal..


ok hari ni aku nak cerita pasal minyak angin yg ade..ok??ok??aku kat sini bukannye nak mengumpat atau apa tp its a fact ok..

last few days aku ade beli minyak yu yee cap limau..alaa yg minyak die wane oren tu..ok x hengat x pe dkt bwh sila lihat lampiran..aha..aku siap letak lampiran lg..hahaha..ok2..cut the story short..hari tu aku nak beli minyak angin tu and betapa terkejut anak tapirnya aku meihat harga satu btol minyak tu RM 6..taw x..ENAM HENGGET..gilerlah..minyak x berapa besar harga bukan main besar..aku rase minyak ni paling koman die jual lah harga 4 rggt ka..5 rggt ka..ape laa..



~minyak yu yee cap limau~

semalam pulak aku beli minyak cap kapak..satu btol kecik harga RM 5.30.. yg pling besar RM11.50..x ke rasa mcm bengongnye minyak mcm tu harge mahal giler..ade pernah sekali aku pegi beli dkt kdai lain yg pling besar tu RM12..hah..hambek kau..mcm nak beli double cheeseburger one set je..x gitu??


~minyak cap kapak~


tp tu laa kan..nak buat mcm mane..hrga brg sekarang mmg dah naik..kdg tu bnde yg remeh temeh pon harge mcm harga aym sekilo..hah..aku dah mule ckp mcm org tue lagi..aaahhh..setop..setop..

ok2..malas maw cerita pnjg sbb nnti aku mencarut eh salah mengarut bnyk..kauorg pon pening dan rase mcm bengong je bace post aku kali ni..ok2..stop kat sini..see u soon readers! :))

nota kakitgn: jgn dipolitik post aku ni..sekadar bg pendapat.. :)

~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...