Sunday, July 18, 2010

special for you BAPOK

assalamualaikum..

jgn terkejut aku bole post satu cerita hari ni sedangkan kerje sekolah bertimbunan..sound like me kan??superb myself..when i said i dont want then it is going to be no forever..paham..so kepada cikgu2 x payah ssh nak ugut2 saye nk marah2 saye..sbb lmbt laun saye hanta jugak...rilek2 sudah..

hari ni sbnrnye nk cerita yg aku sgt2 bersedih dan bersimpati dgn seorg hamba ALLAH yg amat aku sygi..buat2 paham siapakh gerangan si dia..finally die kene dumb..aku taw die nak nangis tp die x nk tnjuk..the point is aku rase y die diperlakukan smpai sebegitu..mmg btol la org ckp kan..once u buat jht..x mustahil u akan buat kejhtn tu lgi skali..btol x??

seriesly deep in my soul aku katekan..skali kau dh pernah main kayu tiga..x mustahil kau boleh buat tu lg skali..x mustahil kau boleh curang dgn die..and dats it..at the end die yg kau sakiti..die yg kau curangi..once kau penah janji dgn aku kau akan syg die..kau hmpir menitiskan air mate saat kau lfazkan jnji kau..aku dh agak bende ni pasti berlaku..sbb dulu kau dh penah buat bende ni semua..aku slute kau..aku tabik kat kau la..u did the same thing again..u keep doing the same mistakes..klau dulu time kau nk dptkan die jnji manis klhkan madu..kau hancurkan hati kksih kau sbb die..dan skrg kau hancurkan hati die sbb kksih baru kau..weyh..x de care lain ape???kalau dh x syg ckp je la teros terang x payah nk bermadah pujangga lagi..buang karen je laa..dulu kau lemparkan kebengisan bile kau dpt taw yg die rpt dgn seorg hamba ALLAH ni..kau x izin dorg berkwn lg..fine..die akur..sbb die sygkan kau..tp bile kau buat bende yg same kau butakan aje kslhn kau..dan finally tuduhan yg kau lempar..kene dkt btg hidung kau..kau tggglkn die lpaskan kau dh bermadu kasih dgn org lain..ape jenis manusia kau ni???

yg paling aku x paham knape la kekasih baru kau tu boleh terima kau..knape hah??x malu ke die tu??buat malu kaum je taw x..kalau aku label kau punye kksh baru tu perampas boleh x??x payah nk hangin sbb die mmg perampas pon..kan??

kalau pon kau nk break dgn die x payah la kau nk show off sgt..x payah la smpai kau nak publish dkt fb tu.. x payah nk bgge..boleh jln la bapok..oh ya..the superb perfect word for u..BAPOK..kau penah taw x bile kau sakitkan hati die kau tgh sakitkan hati 2 org yg lain??penah terpikir x..yg bile kau sakitkan hati die kau tgh carik nahas..naseb baik kau dh delete aku as frens dkt fb..kalau x kau taw la blsnnye..sbb aku nk tuntut jnji yg kau penah lafazkan dkt aku..kau nk aku ingtkan ke time kau merayu rayu dkt aku suruh aku bg green light??

sudah lah..kalau dh bapok tu bapok jugak kan??2x5 je dgn kawan kau yg bapok ayam tu..

dats it GTH LA WEYH!!


~ m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...