Friday, July 2, 2010

siapa diri aku??

assalamualaikum..

aku ini sering muhasabah diri..cube utk mengenal diri ini..mengenal roh didalm jasad 17tahun ini..

beberapa hari ni aku mule merasakan aku ini seorg yg kejam..benarkah wahai shabat..terangkan padaku jika benar kau menganggap aku ini kejam??

terangkan luahkan jika benar aku ini kejam..aku x mampu utk menghadap hari-hari aku kerana aku ini manusia yg kejam..

sahabat..terangkan dan luahkanlah apa yg terbuku dihati mu..jika benar aku kejam..sila katakannya setulus tulus hatimu..biar aku lebih berani utk menghadap hari-hari ku yg berliku..

wahai sahabat ampunkan diri aku yg kejam ini..putuskanlah persahabatan kita jika aku berlaku kejam..aku ini tidak layak untuk kamu wahai sahabat..betapa aku ini orang yg kejam!!



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...