Friday, July 2, 2010

bila cinta ini..


assalamualaikum..

cerite ni mmg gile2 aku nk tulis dkt sini..sbb kalo aku x kluarkan aku boleh giler woooh..series..


tghri khamis itu sgt2 indah sehinggalah dia hadir dan buat separuh jiwa aku melayang..korg mesti pernah rase mcm mane sakitnye hati bile putus cinta kan??kan??x pon mcm mane rasenye brg yg kau giler syg tetibe diambil orang..mcm mane rasenye tu??berdenyut kan hati??terobek kan hati?? itulah yg aku rase bile aku nmpk *** kluar dgn budak prmpuan tu..die sggup tgglkan moto die semate nak temankan budak pompuan tu??pergghhh..giler ah..*** kau mmg dh bunuh sparuh jiwa aku..

first time in my life aku admire llaki smpai cenggitu..first time in my life aku rase kesakitan tu..aku taw aku x patot rase perasaan ni kan??tp ape daya aku..aku cume seorg gadis yg disatu sudut kecil hatinya punye kelembutan yg mudah rapuh..yg mudah hancur..yg mudah terluka..

aku taw yg aku x spatutnye OBSES giler dgn ***..aku sedar aku ini siapa..dan aku tahu aku ini tidak layak utk menghancurkan kebahagiaan dia..sbb dia ade hidup die..dan dlm hidup dia x ade aku..cume die yg ade dlm hidup aku..kan??kan??

apelah sgt muke seposen aku ni nak dibandingkan dgn muke tujuh posen pompuan tu..muke seposen aku ni apelah sgt nak dibandingkan dgn muke lapan posen ***...

mgkn tuhan nk tnjuk yg aku x patot admire die..and tuhan nak tunjuk yg aku terslh admire org..tp..ya allah..aku x taw la knape perasaan yg menggila skrg ni boleh ade..aku rase..kenape??kenape??die bukan siapa siapa yg boleh sebabkan aku rase perasaan yg satu ini...tuhan bantulah aku..bimbinglah aku..ketidaksempurnaan aku anugerah dariMu..aku redha dgn ketidaksempurnaan ini..tp aku memerlukan bimbinganMu utk terus melangkah..tuhan bantulah aku hamba Mu yg lemah..yg mudah rapuh kerna dia..

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Ku sebut namamu
di setiap doaku
Bangkitkan setiap
kenangan tentangmu
yang ku dapat hanyalah bayangmu






~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...