Sunday, June 27, 2010

si kacak itu..

assalamualaikum..

Malam dingin yg menegakkan buluroma aku..rase mcm nak curl up under the blanket like a cat..malam dingin ini sisa-sisa hujan yg melebat..untung hujan turun..menyamankan udara..menyejukkan sekeliling..tiada lagi manusia mengeluh kepanasan akibat perbuatannya..pon begitu bile sejuk masih mengeluh..smpai bile manusia bole menerima segalanya dgn mulut tertutup..tnpa bnyk kata..terima nikmat tuhan seredhanya..ok2..x nak cerita pasal keluh mengeluh..

Actually nak cerita pasal si kacak berbaju belang..ptg td hantar my sister pegi buat dressing..and guess what??si kacak itu ada disitu..pertama kali bertentang muka..kali pertama mengetahui ada si kacak disini rupanye..berkemeja hitam berbelang..yup dat one yg mcm pyjamas tu..like my father said..hehehehe..ok aku sudah tangkap cintan dgn si kacak ini..ouuhh..cuci mata aku dkt situ..si kacak, im sick..can you see my heart??its beating faster as i watch your face.. ;))

Si kacak aku pulang dgn senyuman..kerana aku tahu kau akan ada disitu..bye..bye si kacak..smpai diketemukan lagi..jika tidak..smpai situ sahaja perasaan aku pada kau si kacak!!


~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...