Sunday, June 27, 2010

jatuhnya seorang gadis..

assalamualaikum..

Kejatuhan itu memberikan aku senyuman yg abadi..kejatuhan itu memberi aku kenangan yg terindah..kejatuhan itu memberi aku kesedaran yg x mampu aku lakukan sebelum ini..kejatuhan itu memberitahu bahawa kamu sayang aku..seperti aku sayang kamu..dan kejatuhan itu menyatakan bahawa kita memang shabat sejati..kerana kau menangis untukku tika aku menangis kekesalan atas perbuatan kamu..sesungguhnya kejatuhan itu x akan berlaku sekali lagi dlm hidup aku..jadi aku abadikan kejatuhan itu didalam hati aku..kerana kejatuhan itu kejatuhan yg sgt manis..

Kejatuhan??ape yg aku cube ckp ni??might u..and u..and u..and u..understand what am i talking about..coz u and u..let your tears drop for me!!

Kejatuhan yang aku cube smpaikan ialah..jatuhnya aku dari motor pagi hujan lebat selasa itu..kejatuhan yg pertama aku rase aku x merasa apa2..sbb kebengangan mengatasi diri..dan kerana ALLAH ingin menunjukkan bahawa kamu sayang aku..kamu care ttg aku!!

Betapa aku gile-gile menghargai moment tu sbb ‘makcik’ menangis utk aku..terima kasih makcik sbb akhirnye kau jatuhkan air mata kau utk aku!!


In a nutshell;

Kecelakaan itu bukan satu kepahitan..ia suatu hari nanti akan jadi kemanisan yg abadi..telanlah kepahitan agar kau rasa kemanisan..


~m~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...