Sunday, March 24, 2013

earth hour

hello mello milo horlick neskape kopi kapal api semuaaaa!
hokey..hokey..i teghujaa sgt haghi ni sbb skjp lagi nak balik ghumah!ngehehee.. well cut the crap out, selamat study week kpd pelajar diploma UiTM seMalaysia...best of luck for your upcoming final..sengsama laa kita mengharunginya dengan tabah dan cemerlang...heuheuheu~ :)
semalam semua org sibuk study *dan ada yg sibuk balik rumah..haha* aku dan rakan-rakan seperjuangan dengan tnpa hala tuju nye pergi bersuka ria bersama seniors..mmg mcm x de hala tuju sbb secara tiba-tiba je kwn aku msg;
"jom pg UTP bg ikan makan.."
dan aku seperti...apakaaahhhh?? kenapakah nak bg ikan makan secara tiba2??kenapa hari ni?? sebelum ni kau x pernah ambik tau pun pasal ikan tu dan untuk ke 150 juta kenapa tiba-tiba??? kau buat aku curious kawan! 
tapi setidak faham aku terhadap kawan aku..aku lg x paham dgn diri sendiri sbb lepas aku bc msg dia aku terus reply;
"okey!"
whaaaaaattttt??? just like that?? nmpk sgt kau malas study jemaahhh!
well u know kids...study week is equal to hari berjimba! kehkehkehkeh~
maka ke utp laa kita ptg itu selepas asar...biasalah tu ke utp..dh nama pun jiran kan..kita kene laa saling ziarah menziarah..*padahal x de tempat lain nk pg kan?* singgah petronas jap beli roti bagai and then piknik skjp smbil baling2 roti bg ikan makan pastu berlari2 anak menuju ke kereta sbb hujan tetiba je turun menyembah bumi...prosa tradisional sgt ayat..huihuihui...
and the best part of the story masa nak bali kolej balik lepas mkn tetiba kereta x boleh start..apakaaahhhh ini???! saspen je semua...hahaha..ghupenye minyak habis...maka paham laa engkorang semua apa yg perlu buat kan?? pung pang pung pang..tetiba kereta start~ weeeee...balik laa kita ye...
itu je cite..okey babaiii...
p/s:: inilah kegiatan aku utk earth hour smlm! hahaha :D
~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...