Monday, September 12, 2011

ulangalik :)

assalamualaikum..


berjaya atau x aku buat satu post sblm jam pkol 3.30 dan sblm aku pegi kelas???kita tggu dan lihat...


hari ni je dh dua kali kene patah balik bilik sbb kelas yg x jadi...mula2 pagi tadi..dh semangat bangun pagi dan smgt jalan pegi fakulti OM yg nun jauh di sana last2 kelas batal..kenapa x ckp time aku tgh tdo tadi???kenapa bila aku dh smpai dpn fakulti tu baru nak hanta mesej ckp kelas batal??kenape??kenapa??? itu baru satu..lepas zuhur td smgt aku siap dan dh nak smpai fakulti dh ni baru dpt dorg bgtau yg kelas start pkol 3.30..kenapa woii??aku dh cantik dah wangi dah semangat ni tahu??ini mcm nak aniaya pon ade ni..haila..haila..kita anggap ini dugaan utk hari ini...


tadi kawan aku kate kitorg punye fakulti nak kene pindah pegi kampus tapah..aku mmg dh lame dgr khabar angin ni..sbb roomate aku dh bnyk kali cerita..tp ni baru rumors x tau yg betul lagi..diorg ckp mungkin sem 5 nnt baru pindah tapah..aku x tahu nak ckp ape..mungkin seronok..tp mgkn x seronok...yg seronoknye sbb dekat nak balik rumah..yg x seronoknye ipoh jauh dari tapah..susah nak shoping...ngahahahaha ;DD


sabtu lepas aku ade dinner fakulti...best ke x???uhmm bese2 laa..yg bestnye sbb bnyk kamera..seronok laa aku...hahahaha...kat bwh ni gmbr sekitar dinner hari tu..mls nak letak bnyk2 sbb gmbr x cntik...rmai org mate mcm hantu sbb kene flash..takut aku..hahahaa :DD






ok laa nnt aku cerita lagi..nak pegi kelas ni..ape2 pon aku brjaye jugak buat satu post sblm pegi kelas...mission accomplished..hoyeaahh...*itupon sbb cerita pendek ;p*



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...