Monday, May 16, 2011

sori x dapat blogwalking byk2 :)

assalamualaikum...


uhmmm..sori again for the loong pause..busy sikit..and recently aku sakit pinggang yg melampau..nak duduk lame pon x tahan..tu yg online pon kdg2 sbb x tahan sgt dduk dkt kerusi ni lame2...sakit yang amat wooohhh...


x bnyk nak cerita pon sbnrnye sbb kebelakangan ni x buat bnyk bende..setiap hari pon sibuk beli barang..packing segala...layan game locoroco 2 seharian...tehehehee..so sekarang ni tgh hitung masa je sblm aku tgglkn tanah kajang ni..perghh..mesti aku rindu giler dekat jalan sesak kajang ni..hahaha ;D days past by..but still bnyk bnde yg nak buat..tapi rase mcm x sempat je..hopefully sempat laa sblm aku pergi Bota..*bila sebut bota msti teringat dkt game DOTA;p*


tadi ade sikit personal session dengan adik aku..u know lah kan budak remaja baru nak naik...need some advice from the oldies...tehehehee *mcm tua sgt je kan?? ;p* tapi bila dengar cerita adik aku ni..aku jadik takut nak lepaskan dia..sbb takut dia salah pilih kawan..budak sekarang bukan boleh percaye sgt...salah pilih kawan sikit je padah jawabnye...pulak ni aku dh x boleh nak hanta ambik dia dekat skolah lagi..makin risau laa aku gamaknye..haiyaiyai...kenapa aku risau mengalahkan mak aku ni??tehehehe ;p


ouh...hari ni kan hari guru..so nak cakap selamat hari guru dekat cikgu2 seluruh dunia..wlaupun kamal effendi cakap hari guru dekat mlysia je celebrate tapi nak wish dekat cikgu satu dunia jugak..thehehee..special wish for cikgu2 di SMK Jalan Bukit, Kajang and SK Seri Jelok, Kajang..thank you cikgu sbb bnyk ajar saya...bukan setakat ajar sukatan mata pelajaran tapi jugak mengajar erti kehidupan...sentiasa mmberi dorongan dan motivasi...sesungguhnya guru itu ibarat lilin yg membakar diri bagi menerangi orang lain....huhuhuhu..tetibe rase rindu dekat cikgu2 sume...rasa nak peluk cium cikgu...huhuhu :')



ok laa...smpai sini je..see u soon readers! ouh..wish me luck dekat Bota nnti yup! sayang semua!! xoxo ;))



~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...