Friday, May 20, 2011

finally the day has come~~ :)

assalamualaikum..


dear cekodok readers..

sorry for being MIA lately..*tunduk mcm org jepun* entri ni aku buat special utk bagitau yg aku x dapat nak update blog & online fb until i got my lappy..aahh u know laa kan..besok aku akan mendaftar di uitm and the whole week ade orientasi..insyaallah bila dh free & dh dpt lappy aku update ok...please pray for me there..sbb ni first time aku berjauhan dari family ni..festime nak jauh dari ketiak mak..hikhikhik.. ;p farewell everybody..seriesly gonna miss u all..especially u my friends,mak,ayah,kakak2,abang,adik, and also u my cousins!! hehe..ouh nak cakap terima kasih dekat cikgu2 yg dh ajar saya..tanpa kalian saya x kan berada di tahap ini.. :)) uitm seri iskandar here i come!!! weeee~~


uuh..i wanna say thank you to this lovely girl sbb buat entry khas utk saye..ciss ni mmg saje bagi gua nangis ni...kang gua x nak pergi kang! heh~ ;p

pesanan buat kamu;

  1. sila tidur awal dan bangun awal supaya kau dpt bngun utk tlong mak..
  2. sila laa mengcontrol kan keinginan kau utk dating..paling2 pon buat laa sekali dlm sebulan..x de laa mak nak bising dekat kau..heh~ and please do tell mak one day before kau nak keluar date okeyh!! :)
  3. sila buat kerja smpai habis..nnt penat adik nak ganti kau bersalin..ahahahaha ;D
  4. sila rujuk majalah dara.com saye tu kalau kau x dek idea sgt nak lilit shawl...
  5. kau lesen kereta motor ade x payah nak kecoh sgt laa nak beli coolblog pon x boleh! hahaaha ;p
  6. weyh..bila makan lauk hospital ingat adik..ade doktor hensem paling WAJIB la kau INGAT adik..ahahaha ;D
  7. kirim salam sayang laa dekat datuk Z dgn dktr anfal&baby ;))
  8. jgn gaduh2 dgn suhaila..ajar dia bagi dia naik kelas tahun depan... :)

uhmm..gue pikir2 tu je laa kot...kalau ade lagi nnt gue update dari masa ke semasa...ahahahaha ;DD



smpai sini je laa dulu..until next time bebeyh!! see u soon readers! xoxo :))









~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...