Tuesday, April 19, 2011

upside-down-upside-down :)

assalamualaikum..

sudah berabad lamanya aku x bermesra-mesra dgn blog ni..*padahal x smpai smggu pon* rasa rindu menunjal-nunjal buah pinggang ku..oh blogku tercinta! betapa aku x tahu nak update ape dah ni.. ;p


pasal hari ni aku ade laa sikit idea tu kan..so aku nak cerita laa..ape aku nak cerita hari ni..uuhh...aahh..ntah laa aku pon x tahu...hmm..just go with the flow je laah..ngehehe..


semenjak jadi budak lepasan spm yg menganggur duapuluhempatjamdarab6bulan ni mmg bnyk memberi impak perubahan yg agakxberapa jitu terhadap aku..hoyeah..antaranya..



1- penerimaan surat dari peminat yg melampau!

ok..sblm ni setahun skali abg posmen nak hantar surat yg tercetak nama aku tu mmg haram jadah susah laa kan..dua tahun sekali pon ntah ye ntah tidak..mmg susah gila gaban laa nak dpt surat tercetak nama aku sbg penerima..tp lepas dh ambik spm & dh terima result ni..maakk aiiihh..tiap2 hari pon surat utk aku je..ade certain yg xcited giler hanta surat dkt aku smpai bagi surat yg sama smpai dua kali...lek..lek..aku tahu korg minat aku!!ngeheehe ;p ape-ape pon berjuta terima kasih laa dekat semua kolej-kolej dekat malaysia ni yg sudi bazir duit setem dan kertas A4 pejabat untuk aku..terima kasih laa sbb x jemu-jemu jemput aku masuk kolej korg..ouh yg hanta surat smpai dua kali tu...saya terharu gila lah! ooh..x lupa jugak pada yg sudi telepon aku via talipon rumah mahupon talipon bimbit aku tu...aahh.pada yg speaking u sori laa aku x reti speaking...aku main blasah je jwb soalan korg tu...ngahahahaaha :DD


2-
budak lelaki hensem pkai baju sekolah???! sori not my cup of tea! ;p


ok silalah baling telur unta tepat dekat dahi aku lepas korg baca tajuk tu...ngahaahaha :DD the truth is dulu kalau nmpk mamat hensem pkai baju skolah masih boleh laa main usha-usha..sbb x tahu dia umo brape..tp yg psti time tu aku pon bdk skolah lagi..x kisah sgt laa.sbb AKU BUDAK SEKOLAH YG PKAI UNIFORM SKOLAH SAMA DENGAN MAMAT TU! tp skrg dh x boleh dah..nmpk mamat hensem tapi pkai baju skola dh x boleh nak usha-usha dah..sbb obvious sgt laa dia tu budak BAWAH UMUR! ngahaahhaa :DD *sengal-tahap-pengsan-sedar-pengsan*


3-
now u know how hard it is utk carik duit!


yg ni utk member2 gua yg kerja...gua salute lu org pasal lu org dah rasa kesusahan parents kita carik duit utk kita!two thumbs up! and this thingy makes me a biggest loser sbb x pernah rasa kesusahan tu...sekian~ ;p but.but..but...dlm aku menganggur ni boleh kata slalu jugak aku ikut abg aku pergi kerja...*bcos then he need to send me to the oasis office!;)* so boleh kira aku rasa laa hardship abg aku dlm bekerja..aku rasa the feeling of working..the feeling when things go upside-down..but the real feeling yg mcm kwn2 aku rasa time dorg kerja aku x rasa lagi..so guys make it a good thing!hoyeah! :))


4- hey! im a good housewife! ;p

hehehee...mmg carik nahas je tajuk aku!! XD so dlm menganggur ni bnyk laa buat kerja rumah..which brings me to my mom's world..it was fun but sometimes jadik tunggang-langgang and things got worse!and make u feel so the anak-x-berguna-simple-thing-u-didnt-know-how-to-do! wohohohoho ;) *ini sgt merepek dan meraban!hoyeah!*


5-
im signing off~~hoyeah!


hehehe.saje je bagi tajuk mcm ni...sbb aku nak tutup cerita dah...sb aku dh merepek bnyk dah...hehehe...ok..tata...see u soon readers! xoxo :D





~m~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...