Friday, April 15, 2011

sila menguap bila baca ni! XD

assalamualaikum..


ehem..ehem...sbnrnye x tau nak cerita ape..kalau aku cerita pasal market currency hari ni yg gila tu agak ade org nak baca x?? uh..mesti rmai yg menguap time baca mukadimah aku..ngahahha :D okey abaikan... :)


this week aku tgk mmber2 same umo dgn aku sebok dgn temuduga segala..aku risau gak laa memula..sbb x tau nak check dkt mane dan aku x tahu sama ada courses yg aku apply tu kene interview ke x..tp nasib baik laa skrg dh tau..aku bnyk apply dkt uitm..so tadi check laa either one of the courses yg aku apply tu kot2 kene interview ke x..fiuuuhh..nasib TESL je yg kene interview..suke laa aku sbb aku x ambik tesl pon..gagagaggaa :DD aku salute laa sape2 yg ambik tesl tu..confidence yg ada dlm diri dorg tu mmg aku kate u got the power laa..english dorg yg superb tu..cara dorg speaking yg smooth gila tu yg seolah mcm english bahasa harian dorg..mmg fuiyooh laa.. aku ni ckp english pon broken..dlm blog bajet tulis english padahal grammar brsepah...hehehe..setakat nak tolong budak darjah 3 nak buat krgn english aku bolh laa tolong..ntah2 budak darjah 3 punye english lagi terel dari aku..ngaahahaaha buat malu je.. ;p

*p/s: ini kalau kamaleffendi/mana2 student tesl baca mesti bngga nih..hahaha ;D*


tadi pagi borak dgn ustazah mengaji aku..tekejut dia bila aku ckp aku apply dekat terengganu sana..dia kata jauh..hehehe..lek ustazah saye ni tawaran ntah dpt ntah tidak...hahaha :D *tp wish me luck ye!* ustazah kate lagi aku ni brani betul apply jauh2..dh laa x de saudara dekat sana..hehehe..cuak x cuak ustazah..ayah saya tu suka je bila dengar saya apply dekat sana...hahaha..tapi terengganu ni x dak laa jauh mcm ke Amsterdam sana ustazah..saya masih dlm mlysia..rndu kajang saye naik bas je terus..nak cepat naik flight je..kehkehkehkeh ;p


tapi aku ni one day teringin jugak nak further study dkt oversea sane..teringin rasa hidup dkt negara org..tapi at the same time tu takut pon ade..ni pikir aku ade apply dkt upm kampus bintulu pon dh kecut perut..ade hati nak ke luar negara...hahahaha :DD tp when there is a will ada jalannya...ye dak?? :))


ouh..sblm aku terlupa..aku nak ucap selamat datang and terima kasih pada followers aku yg ke-24 blood aka nur syafiqa hafisan!!!! yeaayyy!! u r most welcome dear! thanks for following this 40sen punye blog..ngeee :D anything just drop your komen okay! :))


ok laa..no more idea! i bet ngkorg dh boring kan??kan?? hahaha..ok laa see u soon dearie readers!! xoxo :))


*aku x taw nak letak gmbr ape..but then aku jumpa monyet ni..kenapa aku rasa dia comel dlm gmbr ni??! >.<"*
pic courtesy to google!







~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...