Tuesday, April 26, 2011

idea bernas! hoyeah! ;p

assalamualaikum..


sbnrnye ingt nak update tghri tadi tp sbb tghri maka idea bernas kurg mengalir dlm otak..so tiada kata madah pujangga akan terlahir...faham kan?? hehehe ;))


ape nak cerita pon sbnrnye aku pon x tahu..pon kan begitu aku masih nak update jugak..sbb aku dah pon rindu belog ini kan...hehehe *oh ini sgguh sinetron!bluek;p*


oh sblm lupa..nak ckp SELAMAT DATANG & TERIMA KASIH dekat followers blog 40 sen ni yg ke-26 iaitu sizuka! yeay!! gadis kelahiran negeri tok gajah ni sbnrnye aku kenal dari blog kamal effendi..ouh terima kasih daun keladi kamal effendi kerana memperjodohkan kami berdua..eceh ayat nak sinetron je kan??hahaha...once again thanks a lot sizuka izzati..such a pleasure to have u here! :)) oh lagi satu..suka laa dgn tutorial sizuka tu...skrg saya dh pndai gedik nak edit plus godek2 photoscape tu...ngeee ;) uhmm..gambar sizuka pon cantik2...x mustahil one day boleh jadi photographer terkenal ni... :)) uh..did i sound sperti nak membodek?? hahaha :DD oh nak jenguk blog sizuka sila kelik link ini!http://worldofsizuka.blogspot.com/
oh lagi 'dua'..nnt someday boleh laa kita lepak2 tgk fast&furious marathon! hahaha :DD

selamat dtg & terima kasih jugak kepada followers yg ke-27 iaitu dilla azman...hey wait!! she's my junior yaaw! *perasan senior!bluek ;p* ok chop make it more nicey..eehh ni dilla adik kak nab ni!! kirim salam kat akak eh..ckp kat dia saya rindu dia!! tehehehe ;)) ouh dilla ni pon ade blog..sila jenguk link ni utk terus maju ke blog dia okeyh! :))


natijahnye, terima kasih sebab sudi follow blog 40sen yg kadang update kadang x update..yg kadang entri berilmiah *ade ke?* kadang sgt x berilmiah! terima kasih yaaw!! u rock my world eh my blog yaaw!!!! love yaah.. xoxo *aah sinetron lagi!*


uhmm..hari tu aku ade beli dara dot com..oh yes..aku pembaca setia x brape setia dara dot com..sejaaakkkkkk....aah bulan lepas...kehkehkehkeh ;p baru bulan lepas dpt hidayah nak beli dara dot com ni..aku beli sbb dia ade part yg tnjuk mcm2 gaya nak pkai shawl..ngehehehehe...tp bila baca semua page aku rasa dara dot com ni best sbb dia ade part yg mcm pengisian rohani..aahh ni yg best ni! suke laa..suke la.. :DD lately dara & mjlh nur tgh buat pencarian cover muke depan mjlh dorg..aku nak masuk boleh x??? uhmm..hanta gmbr ni lah!


the unedited version of myself *eh ni tagline cik epal?! ;p* except for the backlight edit & the faces..ni gmbr dlm panggung okey..haruslah aku terangkan bagi korg nmpk & the faces saje bagi effect sinetron sikit! ;p


agak korg boleh lepas ke x?? hahahaha.. berangan bnyk sgt aku ni..konon laa nak jadi cover girl..heh~~ ;p tapi kalau x cube x tahu kan?? *ade hati lagi ni?!*



aku skrg ni tgh menanti miracle utk berlaku sekali lagi..hehe..oh..nak tnye is it ok hoping for miracle to happen everyday??uh..is it ok mintak miracle bnyk2 utk berlaku dlm hidup aku?? is it okay??is it fundamentally really OKAY?? :)


ehmm..smalam sblm tdo ntah kenapa tetibe terpikir betapa amazingnya dunia ini..kalau dipikir-pikir kan..dlm masa satu saat bnyk bende sedang dilakukan by zillion billions of people..betul x?? dlm satu masa ni ade yg tgh tdo..tapi ade org mgkn x tdo lagi..ade yg sibuk update blog..ade yg tgh blogwalking..ade yg tgh tahan nak berak/kencing *lucah eh?;p* ..ade yg tgh masukkan duit dlm bank..ade yg keluarkan jongkong emas dari bank..ade yg tengah tahan kentut..ade yg tgh lepaskan kentut yg x tertahan-tahan lagi * oh ni mcm aku! =.=" * ade yg tgh tengok market currency..ade yg tgh beli saham dkt bursa saham...oh mungkin ade yg tgh buat teknikal analisis dekat graf *oh ni bukan aku!-pemalas- ;p*


amazing kan??? SUBHANALLAH!!! :)) sesungguhnya ape yg berlaku dlm dunia ciptaan YANG MAHA ESA tu selalu sgt di luar kotak pemikiran kita..betol x??betol x??betol kan??kan?? hehehehe...so sekarang pupuklah rasa bersyukur dlm hati sbb bernafas diatas bumi yg sgt SUPERB AMAZING ini!!! hoyeaah.. ALHAMDULILLAH!!! :))


uuhhmm..tadi jumpe sahabat aku dekat rumah dia..kira sesi pulang memulang novel lah ni..hehee..aha..and guess what..we just cant stop talking..hoyeah!! i need more time yaaw!! tapi pasal nak ambik adik aku kitorg terpaksa hentikan sesi perbincangan kitorg yg hangat membara ni..oouh adikku tersayang laa haih..gembira lah kau dpt kakak mcm aku ni!*tetibe* tehehee ;p skrg ni mcm dh malas nak cerita pasal jln raya..takut korg bosan...plus kebelakangan ni aku asyik reckless je bwk motor..hehe..*harap2 dijauhkan dari accident!amin* :) oh x sabar tggu next week!! oh gila takut tggu next week...huhuhuhu ;))


ok laa dearie readers smpai sini dulu..dh byk sgt cakap tulis ni..hehhee...kalau berilmiah x pe jugak..ni langsung kurg berilmiah..lepas tu nak tulis pnjg2 kalah karangan budak form 1...hehehe..ok laa..see u soon! xoxo :))




~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...