Thursday, April 28, 2011

F.A.M.I.L.Y :)

assalamualaikum...


uhmm...hari ni rasanya mcm nak cerita pasal makcik dekat tempat mengaji aku tu..hehee...ni bukan nak mengutuk haa...ni nak cerita pasal makcik ni..ngeee ;))


uhmm..so dkt klas mengaji aku tu ade bbrape org makcik..sesungguhnya dorg ni sgt2 peramah..suka dengar bila dorg cerita...hehe..makcik2 ni slalu dtg awal dari aku..ehemm..faham2 lah kan kenapa.. ngeheehhee ;p so bila aku smpai makcik2 tu konfem punye lah dah smpai..kadang2 tu dorg dh habis baru aku dtg..sbb tu laa slalu je aku dgr dorg bercerita...hehehe.. :))


tapi ade sorg makcik ni..aku suka lah dekat dia sbb dia suka cium aku! hahahhaha :DD eh kejap..bukan comolot laa..setiap kali makcik2 ni nak balik haruslah aku bersalaman dengan dorg ni..tapi ade sorg makcik ni..huiih..penyayang habis..bila aku salam dia mesti cium pipi aku...i mean kat sini bukan sekadar laga pipi..ye laa kan biasanya kita laga pipi je kan??ni makcik ni betul2 cium ni...aku rasa giler2 disayangi betullah...aku ingat masa festime dia cium aku tu sumpah weyh aku tersentuh gila!! huhuhu..ye laa dh mcm kene cium dgn nenek pon ade...sbb nenek & atok sedara aku dekat PD tu dorg suka cium pipi jugak..hehe..feelin habis wooh! ;')


aku rasa sape yg jadi cucu makcik ni mmg untung laa..ye laa dapat nenek penyayang mcm ni sape yg x nak kan??aku ni x pernah rasa kasih sayang nenek aku yg betul sbb nenek2 aku tu semua dh arwah dah..nenek yg paling aku rapat nenek sedara aku dekat PD tu je laa..itupon bukan slalu jumpa...so bila jumpa makcik ni mmg feeling sikit laa...tehehehe.. ;)


so hereby..walaupun makcik x baca blog saya ni saya tetap nak ucap terima kasih sbb salurkan sikit rasa kasih & sayang makcik tu ke dalam sanubari saya ni..walaupun makcik x sengaja tercurahkan kasih sayang tu..tapi saya betul tacing ni makcik...huhuhu..saya doakan makcik semoga sentiasa dirahmati ALLH SWT dan selalu dimurahkan rezeki dan kesihatan yg baik...insyaallah..kasih sayang makcik yg saya rasai ni dibalas oleh ALLAH SWT..semoga kita sama-sama dilimpahi keberkatan dan diberi ketenangan serta kelancaran dalam mengejar ilmu ALLAH ini...amiiinnnnn!! :))



so pada awak..awak..dan awak semua...jom sayang mak & ayah & nenek & atok kita ok??! utk yg sudah pergi menemui ILAHI marilah kita sedekahkan alfatihah buat mereka supaya mereka tenang dialam sana..semoga kita dapat bertemu dgn mereka lagi di syurga kelak..insyaallah! :))



p/s:: buat arwah atuk2 & nenek2 saya..saya sayang kalian walaupun saya x sempat jumpa nenek dan saya x pndai zahirkan kasih sayang saya dekat atok..saya minta maaf atas kekhilafan ini..saya sayang kalian! :') buat mak & ayah..x terucap kata sayang dan terima kasih saya buat kalian sbb kalian telah terlalu bnyk menabur bakti...x terucap kata maaf ini atas kekasaran yg pernah dilakukan oleh saya...huhuhu... ;')


*oh tetiba saya rasa nak feeling2 ;'p*




ehmm..x tau nak letak gmbr ape sbnrnye nih..tehehe..so secara simboliknya..bunga ni utk kalian yg saya cintai! xoxo :))





~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...