Monday, March 7, 2011

u'll never know what's hidden inside :)

assalamualaikum..


hari ni mood down sekejap..tp dpt manage balik lepas buat session luahan rasa dgn angah aku..aah she's really good at it.. :))


ok topik yg nk aku bentangkan malam ni x de kene mengena dgn yg rapat atau yg jauh..yg hidup mahupun meninggal..konklusinye hanya suara kecil dari kotak fikiran aku..ok??ok?? :))


what would u xpected to do when u r fallin in love with someone's husband???
heh..soalan maut giler kan??mcm soalan addmath kan??hahaha..actually aku secara tetibe terfikir bnde ni..yuup..something yg for sudden came out! pada aku utk mencintai husband org lain adalah SALAH!! salah sama skali..tp kita sebagai manusia ni x kan pernah dapat lari dgn perasaan cinta yg akan wujud tnpa diminta tanpa diseru..so fact ni sgt laa boleh di blend in kan dgn soalan dkt atas..ok aku bukan menggalakkan korg pegi ambik husband org lain.. sebaiknye kalau terjatuh cinta dgn suami org please..im beggin keep a distance!! bahaya ni.. :)



aku smpai sekarang ni masih mencarik jwpn pada suatu persoalan ni..yg aku kira persoalan ni ade kaitan laa dgn ape yg aku bentangkan ni..korg rase kenapa tuhan ciptakan kita dengan perasaan untuk memiliki kesempurnaan?? make it simple kenapa kita mementingkan kesempurnaan dlm setiap bnde..x kisah dlm soal ape pon...aku masih memerah otak kecil aku ni utk mencarik jawapan utk soalan ni dan masih menemui jalan buntu..eceeh ayat nk novel je kan??hahaha :D korg rase korg ade jwapan dia x??kala ade please im beggin bagi aku jwpn tu..aku giler2 nk tahu!!! :))


tetibe aku rase "i sound like an old woman!" hahaha :DD tp betolkan?mcm x kene je dgn umo aku ni..tehehee..*prasan budak kecik* tp tadi aku layan video dkt CST production..kire tgk video wedding org laa..and guess what?? aku terminat dkt husband org!! oo my ALLAH!!!! tehehee..ok tu bukan cinta namenye eh..it's just..alaa u know laa kan..perempuan jumpe laki hensem..what would u xpected me to feel??? tehehehee ;p lpas tgk video kawen bnyk2..lepas tu kan..tetibe rase mcm ni jugak.......


" maaakkk!! nak kaweeennnnn!!!! "

dusshhhh~~ tumbukan padu di pipi sebelah kanan memecahkan hujung bibir gigi no 12 aras bwh tertanggal...... *.*




eeeeeiiii.....budak kecik gatal nk kawen... ;p hahaha..x de laa gurau je..aku bukan jenis yg nk kawen awal...calon pon x de nk kawen apenye??? ok laa stop being ridiculous amira!!!!


ok laa..smpai sini dulu..akhir kata dari aku everything yg kita rncg x sume akan berjalan sperti yg dirancang sbb DIA yg menentukan segalanya tahu apa yg terbaik buat kita..maka sentiasa sabar dan redha serta bersngka baik dlm setiap perkara buruk & yg baik berlaku pada kita..ok??ok?? :)) see u soon readers!! xoxo




~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...