Saturday, March 26, 2011

bila tekan pause kene tekan play balikkan?? :)

assalamualaikum...


it's been a while dear peeps!! rindu gila dekat korg..hikhikhik..sori for the long pause..well u know how bz i am with the 'menganggur' thingy... =.=" *sila abaikan* actually i need some times to revive my ideas...so obviously kebelakangan ni aku x dak idea yg sgt bernas..yg juga mmbawa mksd aku merenung laptop saat bukak blog..ade paheemmm??? mgkn sbb aku lack of activities tu yg x de idea sgt...ok tipu..sbnrnye bnyk je keje aku buat...tp ntah laa nk menulis itu perlukan idea and i dont have that!!!! ok sekarang dh merapu...dusshh~~


apa nk cerita eh??hmmm.... *smbil usap2 dagu* ape eh??? aahhh..kita cerita pasal engagement kezen aku hari tu laa...ok so 13th march hari tu kezen aku aka kak long aku selamat bergelar tunang org..*congratulations along!!!* engagement tu hari ahad..tp aku hari sabtu dh terpacak dh dekat rumah makcik aku tu..siap tdo sane lagi..punye xcited kak long nk tunang..muahahahaha ;D the best thing is kitorg saudara mara dpt gather rmai2 and it was so damn freaking aaawweeesssooommmeeee!!!!! ;)) 13th march tu utk julung kalinya kitorg dpt laa menengok rupa kekasih kak long selama ni...*eceh ayat x tahan* ;p and guess what??? kenapa muka tunang kak long sangat2 superb familiar????? errr...have we met before brother solehin??? ;)


ok what else nk story eh??hmmmm *usap dagu lagi* aahhaaaa...dh taw dh...hari tu MR W punye tune lari..aku ni kan isteri yg prihatin maka bagi laa MR W dekat org yg pakar sikit suruh tunekan MR W..tp kan..tp kan...ni yg nk sedih ni...hukhukhukhuk..mase org tu tgh tune kan MR W kan...MR W ' s third string PUUTUUUUUSSSSS!!!!! uwaaaaaaaaa T-T speechless jugak laa aku mulenye...tp pasal tgk muke org yg dh putuskan MR W tu kesiaan je aku pon maafkan laa dia..dia kata beli je string dkt kdai lpas tu psg sndri..aku pon mcm bajet laa dia pndai psg string...dlm otak dh pikir dh nk beli lpas tu bg kat dia psgkan...ghupe-ghupenye dia pon hareemm x taw..cisss~~ ingtkan tahu tadi...saspen sahaja ;) ok sekarang kene carik duit lebih hanta MR W hospital pasang string baru...huhuhuhu saba sikit ye MR W...sikit masa lagi i hanta u hospital yg terbaik di dunia.... T-T


okeyh ape lagi...hmmmm *garuk kepala yg x gatal* aaahhh..result SPM!!!! hemmm...no.no.no..sumthing yg x perlu laa nk hebah2...tehehee... ok sekarang dh tahu...td [ergi shoping dkt JJ balakong..*as usual* then..then..i bought myself an expensive shawl...ok tipu bukan aku yg byr tp abg aku..tehehehe...and i feel like uooh laa laa..my first expensive shawl eveerr!!! ;p ok sekarang dh mcm membangga diri tp x dak niat okey...cume nk kongsi.. ngeee ;p



aaahhh sblm aku lupe..aku nk tnye sikit laa dkt korg ni..hmm nak tnye...


FOREX TU HARAM KE TAK???


boleh tolong jawab x??? kalau x jawab x dosa kalau jawab saayanngg!!! *tiru trademark maria elena* ;p



ok laa sayang-sayang ku..smpai sini sahaja..terima kasih sbb baca yup!!! xoxo :)) have a good nite everyone!!! :)




~m~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...